Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lur lige denne her.....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer...

Som før fortalt har jeg rodet lidt med hjemmesider og jeg blev bedt om at hjælpe en veninde med at sætte en webshop op - jeg har KUN lavet opsætning, farver, logo mm og hun har stået for al skrift og at sætte sine varer op... Den har nu kørt i ca 2 mdr og hun brokker sig konstant over der ingen kunder er ???? Samt at PBS bliver ved med at finde fejl i hendes betingelser (alt står skrevet med papyrus skrift og teksten er lavet om, fremfor den webshopudbyderen havde og som var forhåndsgodkendt)

Mit spørgsmål lyder nu - gider i ærligt svare på hvad i mener om webshoppen ??????

(jeg personligt mener den er smækfyldt med stavefejl og dårlig tekst/layout - og hvordan forklarer jeg lige det til hende når hun mener det hun laver er helt i top ???)

Venlig hilsen FruLund

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:49

Et link vil nok gøre underværker Wink 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:50

har du et link ?
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:52
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Hvorfor fortæller du hende det ikke bare lige ud. I sidste ende tror jeg gerne hun vil høre hvad alle andre mener. Det kan du være i bliver lidt uvenner, men når hun så får nogle ting rettet til og der begynder at komme kunder, så bliver hun nok glad for, at du fortalte hende, at hendes formuleringer ikke var i top. 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:08

Nu har jeg luret lidt på shoppen og jeg syntes bestemt ikke om skriften, når det handler om noget så vigtigt som forretningsbetingelser, men det er måske en smagssag, men en anden ting, som du ihvertfald skal nævne for din veninde, er der mangler et cvr nr. Jeg har ikke kunne findet det og jeg mener at man som forretningsdrivende skal have dette stående ?!?

Jeg mener nu ikke at din veninde skulle blive sur over din indblanding og indimellem kan man jo bare ikke se skoven for bare træer, så det kunne jo også være at hun tog imod med kyshånd :) Jeg bliver da glad hvis en kunde tager sig tid til at skrive til mig med et godt råd eller et vink om en stavefejl eller andet, som kan forbedre min butik. Så bare klø på og fortæl hende tingene på en sober måde, så tror jeg da at hun nok skal lytte - det vil jeg da håbe for hendes skyld, for hun skulle da gerne se det som en hjælp fra din side... Og ellers kunne du jo forære hende Martins e-pusher, som et lille vink :)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:34

Hej FruLund.

En rigtig ven er en, der siger tingene, som de er. Hun udvikler sig ikke meget, hvis hun blot bliver klappet på ryggen.

Som du udmærket er klar over, så vinder hun ikke mange kunder med dårlig tekst og layout.

Jeg ville også få designet et lækkert logo eller topbanner - ellers ser det for amatøragtigt ud.

Du kan også anbefale hende at læse E-pusher. http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/

Held og lykke med det hele.

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:11

Hej FruLund

Du har fuldstændig ret - masser af stavefejl og layout mæssige uheldigheder springer mest i øjnene.

Sig det som det er - for hvis hun går neden om og hjem og finder ud af, at du ikke var 100% ærlig over for hende, så brister venskabet for alvor. Hvis I er rigtige venner, kan det selvfølgelig gøre ondt at få at vide at man ikke er god nok til at lave hjemmesider, men venskabet skal nok bestå.

Prøv at formulér det positivt for hende og gør det hende klart, at det ikke er personlig kritik, men rent fagligt.

Hvis hun mener det alvorligt med firmaet og gerne vil have succes, vil jeg umiddelbart anbefale jer, at kontakte professionelle reklamefolk, som også laver hjemmesider og så investér de 10-20.000 kr. det koster. De tager sig af det hele, tekst, programmering alt - og så bliver det professionelt.

Held og lykke med det, Lasse.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:31

Hvor mange besøgende har hun per måned, og hvad er konverteringsraten?

Hvis konverteringsraten er OK (over 1%), er det fordi den ikke er markedsført godt nok at kunderne ikke strømmer ind. Er konverteringsraten dårlig kan du bruge dette som løftestang til en diskussion af hvad dette kan skyldes. 1-2% i konverteringsrate er normalt.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:19

FruLund:
Mit spørgsmål lyder nu - gider i ærligt svare på hvad i mener om webshoppen ??????

Brun er ikke den farve jeg forbinder med fest og hobby. Og så mødes jeg af en blå link-lignende forvirrende tekst, der handler om at jeg ikke kan betale noget som helst (og forøvrigt ikke er et link). Den blå farve er det eneste der frisker siden op - resten er brunt. Kan dog godt se at der er rimelig styr på kategorier osv, men det gider jeg ikke kigge på.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)