![]() |
Hej Kasper
Lige en enkelt kommentar: Lad være med at skrive på engelsk hvis ikke du kan gøre det fejlfrit! - Det fremmer ikke ligefrem det professionelle look!!
Hilsen
Thomas
![]() |
Hej Kasper Lige en enkelt kommentar: Lad være med at skrive på engelsk hvis ikke du kan gøre det fejlfrit! - Det fremmer ikke ligefrem det professionelle look!!
Hilsen Thomas |
|
Hej Kasper, 1) Fjern for guds skyld counteren på dit site. Det er et '90er levn i kategori med den animerede gif "under construction" :) 2) Hvordan kommer man tilbage til dit website når man først er navigeret til Simple Viewer'en? 3) Mht. dit nye design er det vigtigt at farverne du bruger som baggrund og farverne du bruger i din indholdsramme passer sammen. Prøv evt at arbejde med flere forslag og post dem alle her på sitet så man kan sammenligne de gode og dårlige ting ved hver løsning. Mvh. Michael |
|
Hvorfor ikke implementere en tilbageknap i galleriet. Det vil da være det mest nærliggende. :)
Jeg mente mere generelt og ikke decideret til hvert område. Min pointe var at du skulle sørge for at content billeder og baggrundsbilleder passer sådan nogenlunde i stil og farver. |
Fx. har du en kategori der hedder fotos. Har du taget disse fotos? Hvis nej, hvordan så de ud før dine fotomanipulationer? Fotomanipulation var måske også mere passende titel til kategorien. Generelt savner jeg noget info om hvad det er du laver. Illustrerer du? Laver du grafik? Kun billedmanipulationer og logoer? Et ekstra faneblad med lidt af den slags info, synes jeg personligt ville være rigtig godt. Udover det, er det et meget fint og enkelt site, der går lige til sagen. Jeg kan bedre lide det bare med sort baggrund, end med den farvede, men det vil jo være en smagssag :-) Uanset hvad, ønskes du held og lykke med projektet. |
soelver.dk - freelance illustrator