Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye portfolie

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, så har jeg fået lavet en ny hjemmeside til min grafiske portfolie, men kan ikke helt finde ud af om den skal rettes lidt. Siden skal både fungere som en slags galleri fordi jeg laver meget grafik i min fritid som en hobby, men den er bestemt også business relateret, da jeg sælger grafisk arbejde. Her er siden: http://homepage.mac.com/kasperskov/Portfolie/home.html Her er forslaget: Jeg vil selvfølgelig selv lave en anden baggrund, og tror jeg hælder til at lave noget som ligger bag kassen med inholdet, og også er centreret om det område. Spørgsmålet ligger lidt i om der skal ske noget mere i baggrunden. og jeg har fået et forslag fra en anden grafiker, men ville lige høre nogle fleres mening. Og ville da være glad hvis i gad smide en kommentar til resten af siden og mit arbejde :D Tusind tak.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:46

Hej Kasper

Lige en enkelt kommentar: Lad være med at skrive på engelsk hvis ikke du kan gøre det fejlfrit! - Det fremmer ikke ligefrem det professionelle look!!

Hilsen

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:28
Nej, jeg vælger nok også at lave det om til dansk, da jeg ikke ønsker for mange udenlandske kunder. Grunden til at det er på engelsk er at den grafiske verden er rigtig stor i hele verden, og en engelsk version gør at siden bliver mulig at bruge for mange flere. Men når den endelige udgave kommer, kommer den på dansk. Denne udgave er mere en prøve på hvordan den skal se ud i sidste ende, eftersom domainet heller ikke er fundet endnu. Men tak for din kommentar, har du ikke lidt at sige til selve designet eller noget andet?
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:44

Hej Kasper,

1) Fjern for guds skyld counteren på dit site. Det er et '90er levn i kategori med den animerede gif "under construction" :)

2) Hvordan kommer man tilbage til dit website når man først er navigeret til Simple Viewer'en?

3) Mht. dit nye design er det vigtigt at farverne du bruger som baggrund og farverne du bruger i din indholdsramme passer sammen.

Prøv evt at arbejde med flere forslag og post dem alle her på sitet så man kan sammenligne de gode og dårlige ting ved hver løsning.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
1: Counteren er der kun nu, og vil heller ikke være der på den færdige side. 2. ja, jeg har også selv tænkt lidt på det, men lige pt. må man klikke på tilbage knappen øverst i browser vinduet. alternativet er at gallerierne åbner i nye vinduer, hvilket jeg hælder til at vælge. 3. ja, okay, senere idag regner jeg med at poste et nyt design, tror jeg har en rigtig god idé, men det du mener er at f.eks. på min contact side må baggrundsfarverne godt være orange eller lignende? Tak for meget konstruktiv feedback :D
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:44

Kasper Skov:

2. ja, jeg har også selv tænkt lidt på det, men lige pt. må man klikke på tilbage knappen øverst i browser vinduet. alternativet er at gallerierne åbner i nye vinduer, hvilket jeg hælder til at vælge.

Hvorfor ikke implementere en tilbageknap i galleriet. Det vil da være det mest nærliggende. :)

Kasper Skov:

3. ja, okay, senere idag regner jeg med at poste et nyt design, tror jeg har en rigtig god idé, men det du mener er at f.eks. på min contact side må baggrundsfarverne godt være orange eller lignende?

Jeg mente mere generelt og ikke decideret til hvert område. Min pointe var at du skulle sørge for at content billeder og baggrundsbilleder passer sådan nogenlunde i stil og farver.

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:57
Jeg synes umiddelbart der mangler lidt information om hvad du har lavet ved de eksempler du har.
Fx. har du en kategori der hedder fotos. Har du taget disse fotos? Hvis nej, hvordan så de ud før dine fotomanipulationer? Fotomanipulation var måske også mere passende titel til kategorien.

Generelt savner jeg noget info om hvad det er du laver. Illustrerer du? Laver du grafik? Kun billedmanipulationer og logoer?
Et ekstra faneblad med lidt af den slags info, synes jeg personligt ville være rigtig godt.

Udover det, er det et meget fint og enkelt site, der går lige til sagen. Jeg kan bedre lide det bare med sort baggrund, end med den farvede, men det vil jo være en smagssag :-) Uanset hvad, ønskes du held og lykke med projektet.

soelver.dk - freelance illustrator 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)