|
Oensker kunden at faa refunderet told og moms , ja saa er der ikke meget tilbage til mig. helt rigtigt. Men i disse tider maa man jo skille sig lidt ud fra maengden, isaer indenfor elektronik branchen hvor konkurencen er haard. Og nej, det er ikke maaden min virksomhed er baseret paa da DK paa ingen maade er mit hovedmarked, som jeg skriver er det kun DK hvor refundering goer sig gaeldende og saa maa vi se hvordan det gaar. Du kender vel den med Heste og karuseller ! Dk er et af de lande hvor folk holder sig lidt tilbage for koeb i udland pga told & Moms saa derfor har jeg valgt at goere det paa denne maade. Men i starten gaelder det om at faa banket mit navn fast som vaerende den billigste shop i DK. Og stopper jeg med ordningen, ja saa er priserne stadig saa lave atdet er svaert at finde andre som udenlandske saelgere som saelger til samme pris. Og saa er det forresten heller ikke saadan at T&S gaar ind og checker hvem afsenderen er paa de millioner af smaa pakker som koerer igennem systemet. Modtagerne er foskellige fra gang til gang. |
olsen1:Og nej, det er ikke maaden min virksomhed er baseret paa da DK paa ingen maade er mit hovedmarked, som jeg skriver er det kun DK hvor refundering goer sig gaeldende og saa maa vi se hvordan det gaar.
Så hvis en tysker køber varer hos dig og så får lagt told og moms ovenpå så er det bare ærgerligt for dem?
Bliv gratis medlem