Vi har i SPAMfighter lavet en rigtig spændende ny løsning hvis vi selv skal sige det.
I stedet for at du skal have SPAMfighter installeret, kører det hele online. Det vil sige at du kan bruge alle mail klienter og operativsystemer. Du skal derfor ikke hente spam og virus mail, de bliver fjernet før du ser dem og alt det der er fjernet ligger online og kan altid hentes ned. Dertil er der nogle andre smart funktioner, som vi selv tror vil revolutionere markedet, men dem kan du jo altid se på hvis du vil hjælpe. Systemet er genialt hvis du checker mails på mobiltelefonen, modem eller andre steder hvor du har lav båndbredde. Men jeg bruger det selv på ADSL og der er det også konge! Så send en mail til mig på: martin@spamfighter.com, så giver jeg dig adgang til systemet snarest.
Så er der 15 pladser tilbage. Så du kan stadigvæk nå at bliver en af de aller første der skal se vores nye filter, før det skal distribueres til mere end 1 million mennesker verden over :-)
Jeg vil da godt lige slå et slag for det her produkt, som jeg har testet siden igår.
Prøv det. Meld jer som tester. Det er næsten uhyggelig nemt at bruge, og så er det en lækker følelse at modtage mails, og vide at de alle sammen rent faktisk er relevante.
Jeg skal ikke mere bruge oceaner af tid/penge på at hente mails ned på min telefon, fordi alt lortet er sorteret fra.