Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25 betatestere søges til nyt smart spam- og virusfilter

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/1/2006 12:09:20 PM Forfatter: Henning Buddig Jeg har lige forsøgt at sætte en konto op, men kunne ikke få den til at virke. Når jeg trykkede test, skrev den forkert brugernavn eller password. Jeg bruger normalt ikke e-mail klient, men bruger webmail både på mobilen og på PC-en. Jeg har flere e-mail konti, som jeg videresender til den, hvor jeg bruger webmail. Har tænkt på om det kan fungere på den måde, men læste i tidligere post i tråden, at det ikke kører på hotmail osv. Så jeg må nok desværre melde fra til at teste videre. Henning Buddig

Jeg forstår ikke helt hvad du mener.

Du skal have en email adresse hos en udbyder som du skal kunne tømme med POP3. Altså skal du have et brugernavn, password, e-mail adresse og en pop3-server adresse. De oplysninger taster du ind og så får du et nyt brugernavn og pop3-server adresse, passwordet er det samme. De data taster du ind i Outlook eller på din mobilos. Når du checker mail næste gang, logger du på vores server, som så logger på din udbyder server og henter din post som vi så renser og sender videre til dig.

Dbh Martin
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:36
Har lige prøvet igen.
Det er brugernavnet, det er galt med.
Jeg har mailbox hos b-one, og normalt
logger jeg ind på webmail.
Der taster jeg e-mailadresse og password.
Har lige kigget i papirerne fra oprettelsen,
og så vidt jeg kan se, er der ingen brugernavn.
Jeg har prøvet at lade min e-mailadresse være brugernavn,
også at lade feltet være tomt.
Også prøvet med henning som brugernavn.
Mailen er henning@kagearm.com og serveren er
pop.kagearm.com
Når jeg trykker Check and Create skrever den:
The test was not successful:
Please check the username and password.

Men som du skriver, skal jeg nok bruge mailen ved en
udbyder, f.eks min gamle cybercity konto, i stedet for min webhotel konto ved b-one.
Det prøver jeg senere, når jeg får tid.
Henning Buddig.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:07

Dato: 4/1/2006 4:35:50 PM Forfatter: Henning Buddig Har lige prøvet igen. Det er brugernavnet, det er galt med. Jeg har mailbox hos b-one, og normalt logger jeg ind på webmail. Der taster jeg e-mailadresse og password. Har lige kigget i papirerne fra oprettelsen, og så vidt jeg kan se, er der ingen brugernavn. Jeg har prøvet at lade min e-mailadresse være brugernavn, også at lade feltet være tomt. Også prøvet med henning som brugernavn. Mailen er henning@kagearm.com og serveren er pop.kagearm.com Når jeg trykker Check and Create skrever den: The test was not successful: Please check the username and password. Men som du skriver, skal jeg nok bruge mailen ved en udbyder, f.eks min gamle cybercity konto, i stedet for  min webhotel konto ved b-one. Det prøver jeg senere, når jeg får tid. Henning Buddig.

Der burde da ikke være noget problem med en B-one mailkonto. Det er da stadig en POP3. Jeg er ret overbevist om, at dit brugernavn er lig med din mailadresse.

Mvh

Claus Holm

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:31
Jeg kunne da godt tænke mig at teste med.. Jeg har rimeligt bred erfaring med brug af forskellige spam-, virus- og firewallprogrammer.

Jeg bruger Gmail via Outlook (POP3/SMTP) så det burde virke fint.

Min mail er ahoegh@gmail.com :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:45
Super, jeg har sendt dig en mail.
Der er nu plads til flere testere, så kom bare an.

Dbh Martin
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:38
Jeg er da også frisk :)

Mail er sendt afsted.. :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:04
Jeg vil lige prale med to kommentarer som testere har sendt.

Dbh Martin

Hej Martin,
Super detalje med Spamfighter, det er lige hvad jeg har manglet, det har nemlig givet mig dels et Spam/virus filter til min mobile emails, som jeg ikke tidligere følte mig lige så tryg ved tidligere...
Bruger den på den måde at jeg henter mails via Spamfighter på mobilen og via original serveren på mac''en...
Works like a dream...
Lyder ret interessant når i får den feature op at stå så man kan differentiere indholdet og lade en profil hente dele af indholdet og en anden det fulde... så har man virkelig et nyttigt værktøj...
Så den ide er jeg med på...

Tak for et super tip...

Mvh, Thomas

Jeg vil da godt lige slå et slag for det her produkt, som jeg har testet siden igår. Prøv det. Meld jer som tester. Det er næsten uhyggelig nemt at bruge, og så det en lækker følelse at modtage mails, og vide at de alle sammen rent faktisk er relevante. Jeg skal ikke mere bruge oceaner af tid/penge på at hente mails ned på min telefon, fordi alt lortet er sorteret fra.

Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 23:20
Desværre kan jeg ikke få det til at fungere med min gmail-account :/

Det er ret mystisk, for den fungerer fint med Outlook.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:23

Gmail kører så vidt jeg ved ikke POP3 og det kræver vores service pt. Men vi skal nok kigge på div. Webmails.

Dbh Martin
Tilmeldt 26. Sep 05
Skrevet kl. 23:52
Jo, Gmail bruger POP3 (pop.gmail.com).
Side 3 ud af 4 (38 indlæg)