Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener du flest penge på online?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Nogle af de bedste forretningsmodeller for communities har det store minus at jo flere der gør det samme, jo sværere bliver det for den enkelte at udnytte det. Derfor er folk, inklusiv jeg selv, ikke altid så vilde med at gå alt for meget i detaljer med den slags

Tak for indlægget.
Hvis vi prøver at holde os til måder, og ikke emner, topics, niche osv. Er det så muligt at få lidt mere information?
F.eks behøver du ikke fortælle hvis du sælger infoprodukter til Hellerupmennesker, om hvordan man gør sin gucci puppy glad(Sorry for generaliseringen :) )
Men i stedet fortælle at du laver et produkt, og hvordan du så sælger det for bedst udbytte. Om du evt. laver et medlemsskabssite, eller bare har en ebog som du sælger, eller evt. sælger gennem andre kanaler.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:16

> Er det så muligt at få lidt mere information?

Mit indlæg ovenfor var blot for at forklare hvorfor både jeg og andre er lidt tilbageholdende med at gå ind i den slags debatter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Mikkel deMib Svendsen:

> Er det så muligt at få lidt mere information?

Mit indlæg ovenfor var blot for at forklare hvorfor både jeg og andre er lidt tilbageholdende med at gå ind i den slags debatter :)

Det er også fair nok.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)