Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 15.000 kroner i findeløn!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 2 spændende og ubesatte stillinger i deMib.com og Redpitt og kunne godt bruge din hjælp til at finde de rigtige folk ...

Og vi vil gerne betale dig for det – helt nøjagtigt 15.000 gode danske kroner, for hver ny medarbejder du skaffer os til de opslåede stillinger.

Det vi søger er: 2 systemudviklere
Arbejdet består i at videreudvikle på Redpitt, der er en ny international ehandels platform, som lanceres snart. Det er et virkelig spændende og udfordrende job for den rigtige kandidat – en der brænder for brugervenlige løsninger og ehandel der rykker. De to opslåede stillinger har lidt forskellig fokus, men det kan vi fortælle mere om, hvis du kontakter os ...

Du kan læse mere om stillingerne her
http://www.demib.dk/job-udvikler-redpitt-721.html
Jobbet er et genopslag, da vi skal bruge flere folk nu.

Findelønnen udbetales til dig hvis der skrives ansættelseskontrakt med den kandidat du finder.
Hvis du selv kan besætte en af stillingerne får du de 15.000 kroner som en tiltrædelsesbonus.

deMib.com ApS er en dansk virksomhed med fokus på web-publicering, markedsføring og new media. Selskabet er startet af Mikkel deMib Svendsen og Jens Ole Kjærgaard-Hansen.

Se mere på: www.demib.com og www.seosupport.dk

Redpitt ApS er en dansk virksomhed med 100% fokus på et enkelt produkt: Danmarks bedste e-handelsløsning. Selskabet er etableret i slutningen 2007 af bl.a. Mikkel deMib Svendsen, Jeppe Bårris, Morten Lund og deMib.com. Redpitt er velfinansieret og drives af en stærk og professionel ledelse i samarbejde med en yderst kompetent bestyrelse.

Send ansøgning vedlagt CV med informationer om uddannelse og praktisk erfaring til os på nedenstående email. Du må meget gerne vedlægge nogle links til produktioner der kan ses offentligt og kort beskrive din rolle ved udviklingen eller markedsføringen af dem.

job@demib.com

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 14:51

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:53

Tak for tippet! :)

Jeg er ikke selv bruger af Activedeveloper.dk, men jeg kan se at deres jobdatabase udelukkende er for .NET jobs. Ved du om det er accepteret at smide et jobtilbud i deres debat? (Jeg er jo ikke ude på at spamme dem eller gøre nogle sure ...)

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 10:50

Hej,

Ja det er helt i orden. Du kan smide det i Job forumet http://activedeveloper.dk/forum/forum.asp?foid=54

ActiveDeveloper.dk hed tidligere ActiveServerPages.dk og var udelukkende et ASP Classic community og med over 13.000 medlemmer skulle det ikke være helt umuligt at støve en god programmør op.

Held og lykke.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:46

Tak - det vil jeg da lige prøve.

Jeg brugte selv ActiveServerPages.dk meget i gamle dage, da jeg selv var lidt mere aktiv koder. Jeg vidste bare ikke de havde skiftet navn :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)