Jeg er efterhånden blevet af den overbevisning, hvad angår MLM, at produktet er og bliver vigtigere end hvor mange penge, man kan tjene på det. Jeg tror på, at produktet skal være så godt, at man vil bruge/købe/anbefale det, uanset om man får provision eller ej. Og det skal også kunne betale sig at være formidler uanset, hvor meget, man formidler til andre. Jeg har sjældent, hvis jeg egentlig nogensinde har, skrevet åbent på forumet, hvad jeg markedsfører af MLM forretning; men nu vil jeg gøre en undtagelse. Men det er ikke den eneste ''regel'', jeg her bryder, for dette er også min anden MLM virksomhed, jeg ønsker at markedsføre (hvor mange anbefaler - hold dig til én, hvilket jeg også før hen, har gjort). Først og fremmest vil jeg pointere at som udgangspunkt, ved jeg godt, hvilke ''kritik af''/overvejelser andre ville have. Men kom endelig med alt alligevel... For uger tilbage stødte jeg på et forum på en virksomhed, der hedder Kanosis. Virksomheden er stædigvæk i pre-launch (her første anke - find en MLM virksomhed, der allerede har eksisteret i 3, 5 eller 6 år, tror vist nok at det er de tal, jeg er stødt på). Produkt/Service ydelser er indenfor SAAS (software as a service) og første produkt i en længere produktrækker hedder COIL (server baseret software, i stedet for ''desktop''/skrivebords baseret software) og er efter min bedste overbevisning langt mere værd end hvad det koster. COIL kombinerer en række muligheder, som er at finde på et sted - Internettet. Dvs. at alle ens filer og dokumenter kan være tilgængelig, blot man har Internet forbindelse. Så hvis ens computer går i stykker, man får virus, computeren bliver stjålet er alle ens oplysninger ikke væk. De er på servere, der yder op til 4096 bits-encryption i forhold til bankens 128. Endvidere er der en række muligheder indenfor kommunikation som Email (POP3), Instant Messaging, Text/SMS (også til flere på en gang), VOIP, Video mail, Voice mail, importere alle ens Outlook kontakter, ''Drag and Drop'' funktioner for dokumenter til andre COIL bruger, dvs. hvis jeg har en fil på ex. 1GB kan jeg ''drag and drop'' filen på vedkommendes navn, eller en hel gruppe af mennesker, og filen er nu tilgængelig for vedkommende, med det samme (ikke noget med at vedhæfte til emails mere), online banking (drag and drop - med 4096 bits) og web browser (man kan bruge, hvilken én man vil - men COIL''s enkryption, som sikkerhed - intet spyware. Man bruger begrebet Secure Access Network (SAN). Som, så vidt jeg kan læse mig frem til, giver beskyttelse, som banker og regeringer. Da Kanosis langt hen af vejen også laver løsninger til forretningsverden, er der også mulighed for kalender og hvad dertil hører i alle afskygninger indenfor management. Andre features: Music player med downloads Film downloads Personlig WebSpace som er Kanosis (online community) Hvis du har tid og lyst så spørg løs eller kom med forslag til, hvad der eller kunne integreres i et sådan ''komplet'' online system. Hvis du har mulighed så lyt her http://kanosiscall.com Ser frem til dit input Mvh. Anton |
Dato: 3/29/2006 2:20:24 AM Forfatter:Anton Roy ...Jeg er efterhånden blevet af den overbevisning, hvad angår MLM, at produktet er og bliver vigtigere end hvor mange penge, man kan tjene på det. Jeg tror på, at produktet skal være så godt, at man vil bruge/købe/anbefale det, uanset om man får provision eller ej. Og det skal også kunne betale sig at være formidler uanset, hvor meget, man formidler til andre.
Man skal ikke have gjort sig ret mange erfaringer indenfor Network Marketing før den logiske forklaring du her kommer med går op for én ;-)
Du rammer bulls-eye; Hele den centrale kerne for langsigtet succes og stabilitet indenfor Network Marketing.
Hvis ikke produktet er iorden har forretningen ingen udsigter til at forblive på markedet, endsige skabe vækst UDOVER "Hype" perioden...
And thats a fact!
Desværre har mange indenfor MLM / Network Marketing ikke fattet en bjælde af den logik ;-)
Lasse Burholt