Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic rykker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

... og det gør jeg også.

De - heldigvis få - som endnu ikke har betalt for deres tilmelding til og deltagelse i Aminotastic 2008 modtager 1. rykker i løbet af ugen.

Rykkergebyret er 50 kr., som jeg faktisk helst er fri for at skulle skovle ind.

Jeg havde egentlig ikke forestillet mig, at det var nødvendigt, men jeg gider altså ikke betale for andres Aminotastic'ske mad.

mhv Hans

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:32

Surprise Er det virkelig nødvendigt at sende rykkere ud til folk? Har de ikke bare betalt med det samme? Det er da et ubetydeligt beløb, til et fedt arrangement, som jeg selv gerne ville have deltaget i.

Fatter simpelthen ikke, at folk kan være det bekendt... Confused

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:10

Betho:

Surprise Er det virkelig nødvendigt at sende rykkere ud til folk? Har de ikke bare betalt med det samme? Det er da et ubetydeligt beløb, til et fedt arrangement, som jeg selv gerne ville have deltaget i.

Fatter simpelthen ikke, at folk kan være det bekendt... Confused

Jeg kunne desværre heller ikke være med [:'(]
Men bare for lige at snakke om små beløb der ikke bliver betalt. Som server hoster der giver vores kunder lov til at bruge vores DNS server til deres maskiner/kunder får vi mails hvis dk-hostmaster suspenderer domæner pga. manglende betaling. Vi snakker om 50 Dkr inklusive moms (FFS man bruger mere på at få en øl på en Bar i KBH). Men alligevel er der ALVORLIGT mange der ikke betaler denne regning.
Jeg tror at ved småbeløb sætter advarsels lamperne ud, da det i 90% tilfælde er en forglemmelse fordi der lige er en million andre ting man har i hovedet. Det tror jeg nu nok også det er her, jeg nægter at tro at folk vil trække den i langdrag over de 200-300-400??? Dkr det har kostet.

Måske tror jeg for meget på det gode i mennesket? Wink

Mvh

Markus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)