I hele maj måned kan du bestille et standard webhotel hos besthosting.dk og få de 3 første måneder gratis. Sådan gør du: Gå ind på www.besthosting.dk og klik på bestil webhotel, på knappen øverst på siden. Klik herefter på bestil i kollonen Standard. Følg bestillingsguiden og INDTAST DENNE KODE besthosting så vil du automatisk få en rabat på DKK 117 (= 3 måneders abonnementspris) Rabatten gælder kun på standard webhotellet. Webhotellet: Professionelt webhotel med eget kontrolpanel
|
Hej, Kigged siden igennem (igen), og det undre mig hvorfor man ikke kan bruge alm. dankort når det er danskere der er målgruppen . Det kunne være en god ide at tilføje dankort på http://www.whmcs.com/ systemet som du bruger. (evt hyr en programør).
Lidt mere information på siden, vil være mere til lokkende for kunderne tror jeg.
Men derudover, har du selv serverløsning ? Jeg tænker jeg på de ting jeg i sin tid blev spurt om da jeg startede (opgav pga. ikke kunkurrence dygtige priser), om du har en oppetids garanti ? Fx. site 5 betaler penge tilbage hvis der er nedetid x% over 60 dage.
Desuden virker din betinglelseslink ikke.