Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.tmv.dk/link

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det var bare lige for at se om der var nogle der ville bruge denne side. Det er en dansk side med links, hvor alle med en hjemmeside kan få tilføjet deres link og forhåbentlig lettere blive fundet på nettet.

Det der mangler pt. er et top banner for siden Danske links www.tmv.dk/link

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:22

Altid dejligt med flere link sider (selvom der efterhånden er rigtig mange)

- Der skal naturligvis være et grafisk flot topbanner, men går ud fra det kommer.

Derudover synes jeg det en skam, at man skal have et gensidigt link.

Held & lykke

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 21:31

Jeg har også været lidt frem og tilbage omkring det at kun gøre det muligt med gensidige links. Men vil du/i mene at det holder mange tilbage fra at tilmelde sig?

Hvis der er nogle der er gode til det med grafik, eller kender sider hvor man kan finde det så hører jeg gerne. :)

Fra Holsted
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:35

Hej

Har lige prøvet at tilføje link til min online shop, men hvad/hvordan skal tilbage link eksempelvis se ud?

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 08:10

Hej Vibeke

Det du skal sætte ind på din side er det der står i feltet lige over søgeord feltet. Jeg kan ikke kopiere det herind og vise det da det bare bliver til et link her.

Hvis du stadig har problem med at finde det så skriv bare igen så kan jeg i aften tage en skærmbillede hvor jeg lige vise hvad det er du skal kopiere ind.

Mvh

Thomas 

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 08:17

Lige angående det med gensidige links, hvis jeg åbner op for gratise links, hvordan vil det påvirke min placering på google, her tænker jeg på om google vil se alle de ekstra sider der vil blive oprettet som indhold og derfor er siden god, eller vil den se det som en sider der bare linker væk fra sig selv og ikke har nogle links tilbage?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:21

Bakkers:

Jeg har også været lidt frem og tilbage omkring det at kun gøre det muligt med gensidige links. Men vil du/i mene at det holder mange tilbage fra at tilmelde sig?

Uden at kunne understøtte det med statistik, tror jeg roligt, at du kan regne med, at krav om gensidige links vil holde mange fra at tilmelde sig. Hvis man skal have en stak tilbagelinks til alskens katalogsider, kommer ens hjemmeside hurtigt til at se rodet ud, og det vil formentlig afskrække folk.

Jeg har det i hvert fald personligt sådan, at det skal være noget af et kvalitetskatalog, før jeg gider smide et gensidigt link på en af mine sider.

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 09:28

Det kan jeg godt se vil give et problem FrankHM, ved du så hvis jeg åbner op for gratise links om det vil betyde noget for min side, som jeg har skrevet ovenover?

Tilmeldt 8. Feb 06
Skrevet kl. 15:24

Nå nu prøver jeg at åbne for gratis at tilmelde sin hjemmeside. Så nu er det muligt.

så må jeg se om det giver noget mere aktivitet.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:47

Er helt sikker på det kommer til at hjælpe Yes

Mange netbutikker fravælger linksider, hvor man skal linke tilbage.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)