Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler tilbyder sin hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung fyr fra årgang '92. Til dagligt går jeg i folkeskole (9. klasse). Derefter har jeg tænkt mig at tage gymnasiet efterfulgt af datalog udd. på universitet.

Jeg har altid interesseret mig for computer, og for et par år siden begyndte jeg at rode med noget html. Det udviklede sig, så jeg pludselig kom ind over Photoshop med design samt Flash. Så kom kodningen, som jeg brugte i form af PHP, og har arbejdet med disse teknologier i omkring 1 år nu, så jeg er ved at have det meste på plads.

Jeg har mere eller mindre lige startet min virksomhed sådan rigtigt. Har lavet nogle småjobs rund omkring, men ikke noget nævneværdigt.

Dog kan jeg kode næsten alt. Lige fra webshops og fora til helt enkle admin-moduler.

Jeg er også altid klar på at lære noget nyt, og mener også selv, at jeg godt kunne få styr på noget ASP.net. Jeg er altid klar på at lære nye teknologier :)

Kompetenceområder

- Webdesign (Photoshop og Flash)
- Programmering (PHP, html, css)
- Database - MySQL

Min hjemmeside er stadig under udvikling, da jeg lige har lavet en v2

Link: http://www.phoinx.net 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:04

Hej Phoinx

Fin post - du mangler dog at specificere hvad du helt konkret vil med din post: Er du ude på at lave gratis ting for at få referencer eller skal vi betale for dine ydelser?

For at vise hvad du kan, kan du finde et par websider - måske endda nogle af vores - som du synes kunne være bedre - og så lave dem som du synes de skal være (med tilladelse naturligvis) og vise dem her. På den måde får vi et klart billede af hvad du kan, hvor dybe dine kompetencer er - og hvor hurtigt du arbejder - og det giver os noget at vurdere og vælge dig ud fra! :-)

Held og lykke

Mette

Tilmeldt 11. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:27

Tak for rådet. Så vil jeg da lige skrive lidt mere:

Tilbyder min hjælp til folk, med behov for en (ny) hjemmeside. Dog ikke gratis, men meget billigt, da det ikke er et fuldtidsjob og fordi jeg mangler nogle referencer at kunne vise frem. Går igang med at lave nogle forskellige showcases i flash, photoshop og PHP.

Derudover vil jeg sige, at jeg pga. en hel del fritid har masser af tid til at udføre diverse opgaver, dog ikke nær så meget som f.eks. en designer/programmør på fuld tid, da jeg stadig skal passe min skolegang.

More to come ...

Arbejder på:

http://dr.phoinx.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)