Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken projektor

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på gadgetjagt, og er snublet over denne projektor, der fylder som en husholdningstændstikæske, og hvis pære holder i 10000 timer.

Har nogen prøvet dyret - eller set det i brug. Den udsender kun 25 Ansilumen - betyder det, at der skal være bælgmørkt i rummet for at den fungerer?

mvh Hans
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:58
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:17

25 AnsiLumen er nul og en prut!  (undskyld mit franske...)

Min tro væbner (Asus PD521) skyder med 2000 lumen, og der skal ikke meget lys til før det ikke er nok. Til gengæld er det skide godt til at vise film om aftenen på den hvide væg i stuen... 
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:58
Dato: 3/28/2006 3:45:55 PM

Jeg er på gadgetjagt, og er snublet over denne projektor, der fylder som en husholdningstændstikæske, og hvis pære holder i 10000 timer.

Hvis det er den jeg tror det er, så har jeg læst lidt om den under min praktik-tid på Innovation Lab. Så vidt jeg husker så er den baseret på LED teknologi i stedet for en klassisk pære, og dermed den lave lysstyrke. Det den er beregnet til er vidst mest at kunne projicere noget op på ting der er meget tæt på, som f.eks. hvis du sidder i toget, og vil lave en lille skærm på bagsiden af sædet foran dig.

Har du et link til den? (man er vel gadget freak)
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:21
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 23:41

Alene det, at den kun kan gå op i en opløsning på 800x600 er nok for mig til at jeg ikke ville købe den. Men den opløsning vil du opleve, at tingene i skærmbilledet virker forholdsvist store, og det kan være svært at få plads til tingene i billedet.

Det med ANSI lumens virker en smule mærkeligt. Der står 25 ansi-lumens - hvilket slet ikke er nok efter min mening. Jeg vil sige min. 1800 ANSI lumens, og en opløsning på 1024x768. Jeg har gode erfaringer med ACER projektorer - og denne sag her virker som et godt køb. Du får selvfølgelig ikke det kompakte design, men du får til gengæld en bedre projektor...

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:46
Den har jeg også kigget på, og den virker som et seriøst bud.
Blot indgyder den mindre "imponade", når man hiver den op af tasken.
Men hvis den til gengæld virker..........
Det er ikke nemt.......

mvh Hans
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:47

Det med ANSI lumens virker en smule mærkeligt. Der står 25 ansi-lumens - hvilket slet ikke er nok efter min mening. Jeg vil sige min. 1800 ANSI lumens, og en opløsning på 1024x768.

Mht. ansi lumen så har jeg læst mig lidt frem til at den har Digital Mirror Device (DMD) that minimises loss of light in the projection process to improve efficiency.

Så derfor kan det jo godt være at de 25 ansi lumen giver mere lys end ved en traditionel projektor (forudsat at man ikke bare måler det lys der kommer op på væggen?)

Men det er generelt svært at finde en god anmeldelse af produktet. Jeg leder dog lidt videre :-)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:52
Dato: 3/28/2006 11:45:37 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Blot indgyder den mindre ''imponade'', når man hiver den op af tasken.
Men hvis den til gengæld virker..........

Der vil jeg nok anbefale at du vægter brugsværdien mest - især hvis du skal bruge den i din hjemegn   Det er kanon vildt meget svært at imponere westjyder med så''n en bette ting.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:54
Dato: 3/28/2006 11:51:59 PM Forfatter: ellegaard
Der vil jeg nok anbefale at du vægter brugsværdien mest -(...)
Hvorfor - jeg kan jo bare leje din, hvis det skal virke?

mvh Hans
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)