Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Burma..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk sig at den junta er så kold i røven.. For en sjælden gangs skyld er jeg ligeved at gå ind for en militær invention for at få nødhjælpen frem. ( jaja, jeg skrev ligeved)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:59

Lad os håbe at det ordner sig for de stakkels mennesker, og at generalerne bliver holdt ansvarlige for deres del af problemerne inden for længe.

Lasse og jeg har i øvrigt valgt at dele links ud til dem der biddrager til nødhjælpen. Se hér

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:08

Jeg er også så harm over, at det sker - og at det er Kina og Rusland, der blokerer i FN for at der kan gøres noget er endnu mere skandaløst. Men de 2 lande er ikke ligefrem top 10 landene angår ordentlig behandling af deres borgere.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:44

Jeg tror faktisk at det er i militærstyrets interesse at de stakkels mennesker for lov til at rådne op

da et oprør som regel udspringer af fattigdom, og så er den trusel mod styret elemineret.

Mht. Kina, så virker det for mig som om at mennesker kun er en metervare, mærkeligt nok

da landet kalder sig selv for Folkets Republik Tongue Tied

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:03

JakobN:

Jeg er også så harm over, at det sker - og at det er Kina og Rusland, der blokerer i FN for at der kan gøres noget er endnu mere skandaløst. Men de 2 lande er ikke ligefrem top 10 landene angår ordentlig behandling af deres borgere.

Det er utroligt der kan gå politik i det her, Amerikanerne har om nogen hele apperatet man kan bruge til at komme frem med nødhjælp overalt, det så vi under tsunamien for nogle år siden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)