I forbindelse med naturkatastrofen i Burma, har PB MarketingApS valgt at samarbejde med Red Barnet torsdag den 8. maj og fredag den 9. maj 2008.
Vi vil hjælpe med at indsamle midler til akut nødhjælp til børnene i Burma. Dette betyder i praksis, at alle medarbejdere hos PB Marketing ApS hjælper Red Barnet med fundraising - og at vores planlagte telemarketing-aktiviteter flyttes til starten af næste uge.
Vi er glade for at kunne hjælpe Red Barnet og beklager ulejligheden for de af vore kunder dette måtte vedrøre.
Skulle enkelte amino´er være interesseret i at give et bidrag, så skriv jeres navn og telefonnummer og I vil blive kontaktet i løbet af dagen i dag.
Red Barnet er som en af de få nødhjælpsorganisationer allerede i landet med flere medarbejdere og har været det i mange år. Så donationerne til Red Barnet kommer frem.
Ja, det er trist hvis der ikke snart bliver lukket helt op for nødhjælpen.
Håber at høre fra mange, der ønsker at give et bidrag
Strålende initiativ, jeg er sikker på at blive ringet op i dag, jeg går sandelig ud fra, at jeg er på samarbejdslisten :-). Det bliver spændende at høre om resultatet, som du vel offentliggør vidt og bredt?
Ja - fradragsberettiget i det omfang, det har en reklamemæssig værdi. Men jeg går ud fra, at I hjælper på vej med pressemeddelelse osv.? Herudover kan man jo selv fortælle om donationen på hjemmesider, blogs og i nyhedsbreve.
Det er korrekt. Alle der giver et bidrag modtager et diplom og er naturligvis velkomne til at videreformidle budskabet på deres eget website, i nyhedsbreve, blogs o.lign.