Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges - til ny banebrydende teknologi inden for kræftbekæmpelse.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny opfindelse -

I Danmark har vi verdensrekord i kræfttilfælde. Det har pint mig at ca. 10.000 personer, hvert år dør af denne sygdom.– Kræften rammer ofte bredt i alle befolkningslag.  Jeg besluttede mig til at vende det hele lidt på hovedet – for at finde ud af en ny måde at komme kræften til livs.

Når et menneske i dag bliver ramt at kræft, begynder man ofte at bekæmpe kræften gennem operationer, kemoterapi og strålebehandling. Det er ofte meget pinefulde processer for kræftpatienterne.  Det er efter min mening en syg måde at gøre dette på.  Hvorfor hælder man gift i folk? – Hvorfor forsøger man ikke at kommunikere med kroppen, så kroppen selv kan blive i stand til at bekæmpe kræften, det er jo det den er blevet designet til?

Lad mig komme med et eksempel:

Såfremt telefonen i et firma svigter, har medarbejderne kun begrænsede muligheder for at arbejde. Hvis internettet også svigter, bliver det endnu sværere. Såfremt strømme og computeren også smutter, så begynder det at se helt håbløst ud.  Virksomhedens ”kommunikationsmuligheder” er ikke intakte – og medarbejderne i Virksomheden kan derfor ikke fungere i  arbejdet.  Når ”kommunikationsmuligheder” bliver genoprettet, kommer virksomheden til at fungere 100 % igen. Det er præcis den samme måde ens krop arbejder og reagerer på. J  

Hvorfor gør man ikke det samme når man behandler folk med kræft? Lukker alle kommunikationsstofferne ned og starterne dem op igen, så kroppen selv kan blive i stand til at bekæmpe kræften? Ledningsnettet ”kommunikationsstofferne” har deres udgangspunkt fra hjernen, og har kontakt til alle organerne. Såfremt der er nogle af disse ”kommunikationsstoffer” der ikke fungerer – ved kroppen ikke selv hvordan man kan bekæmpe kræften. (Virker det ikke logisk)?

Når man skal behandle folk med kræft, bliver alle kommunikationsstofferne  lukket ned og startet op igen i den rigtige rækkefølge. Denne proces vil tage 400 minutter og skal gentages efter 7 dage.  Hjernen og den menneskelige krop bliver herefter selv i stand til at bekæmpe den kræft der er i kroppen – det er jo det kroppen er blevet designet til.

Såfremt kræftens udspring ligger i generne, skal folk behandles hvert 6 mdr. Behandlingen tager kun 10 min, hvorefter kommunikationsstofferne igen er optimeret.

Jeg fandt ud af, at et firma allerede havde fundet frem til disse ”kommunikationsstoffer” – som den menneskelige krop bruger til at kommunikere med organerne på. Firmaet havde udviklet på teknologien i små 30 år, men de har desværre endnu ikke helt forstået måden at bruge teknologien på.

Har nu i 6 mdr. testet teknologien på en bunke heste- med et fantastisk godt resultat til følge.  Kommunikationsstofferne opdateres i en flydende form hver 3 uge, så hestes evne til at bekæmpe sygdomme er optimale. 

Gik videre i projektet og fandt ud af hvilke frekvenser disse kommunikationsstoffer opererede på, når man skulle lukke dem ned og bagefter starte dem op igen. – hvilket jeg også har fået på plads. J

Det næste problem var at konstruere en ”antenne” – som jeg kalder en telefon. Denne er i stand til at opfange folks ”kommunikationsstoffer”. Dette har jeg også fået løst – En cad tegning ligger klar. J 

Så kom det næste problem. Hvem er interesseret i sådan en teknologi?

Kontaktede Kræftens Bekæmpelse, og fik en cyklende journalist i telefonen. Denne journalist affærdigede mig på en særdeles ubehagelig måde, uden at han gad høre om teknologien og produktet. Journalisten mente at Kræftens Bekæmpelse var meget klogere… Inden han smed røret på, spurte jeg ham, hvorfor man stadig havde alle disse kræfttilfælde her i Danmark? Nåede desværre ikke at få et svar inden forbindelsen blev afbrudt.

De fleste læger er ikke motiveret for nytænkning. De hælder til at bruge alle disse syntetiske stoffer, der ofte har store bivirkninger. I dag behandler man 99% af folk og forebygger kun 1%.  Er det ikke en syg måde at gøre dette på? L

Med den teknologi jeg har udviklet, kan jeg på sigt, forebygge 90% og behandle 10%.  De sidste 10% er folk der kommer fysisk til skade.  De første 3 maskiner kan være klar i september 2008.

Jeg kunne godt tænke mig at få en maskine placeret på Rigshospitalet i den afdeling, hvor lægerne har opgivet folk med kræft. Jeg tror maskinen kan gøre en stor forskel.

I 2003 udviklede jeg et 3D ansigtsgenkendelsessystem.  Vi lavede en tro kopi af den måde som vi mennesker genkender andre folk på.  Denne opfindelse fik i 2006, den højeste pris (første prisen) – IST-Grand prizen af EU Kommissionen. Der deltog 216 kreative og dynamiske it-virksomheder fra 27 eu lande.

Gennem Amino søger jeg en person/virksomhed – der vil være i stand til at udlåne penge til projektet.

Personen/virksomheden kan gøre en god gerning samt en rigtig god forretning.

Venligst  - kun seriøse henvendelser.   

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:36

Må ærligt indrømme, at jeg ikke helt forstår det tekniske du beskriver ovenfor Smile, men du kan da være sikker på, at hvis din såkaldte maskine er så fantastisk som du beskriver, så vil du ikke have det mindste problem med at finde investorer. Kraft er så vidt jeg ved top-3 af de største dødsårsag i verden, så hvis din maskine kan forbygge/helbrede kraft, uden de samme bivirkninger, så vil da der klart være ENORME muligheder.

Du har ret i at læger ikke er meget for nytænkning, men dette hænger selvfølgelig sammen med deres ansvar overfor patienter - alt skal simpelthen være gennemtestet, og det koster. Jeg har selv arbejdet med salg og markedsføring af produkter til hospitaler/klinikker, og jeg ved, at læger kræver en enorm dokumentation, generelt er pissimister og er vant til at få serveret alt på et sølvfad. Derfor er læger ikke altid de letteste mennesker at verbevise - men vedvarenhed kan sagtens betale sig overfor læger. 

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 16:20

Det er faktisk en ret simpel teknologi, som søger for at det menneskelige ledningssytem kommer til at fungere optimalt igen. Man skal bare kende ledningerne og hvordan man kan reparere disse, så ordner kroppen det sidste.

Ofter løser man komplekse problemstillinger, gennem en simpel og logisk tankegang.Wink

KMK

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:59

Jeg vil vædde med at der er mange der sidder og måber efter at have læst dit indlæg.Og håber på at det er rigtigt.

Kræftens bekæmpelse er jo en arbejdsplads og betænkes også af mange private, eksempelvis med arv. Jeg tror ikke de er specielt konservative, men forskning foregår jo efter bestemte præmisser og terminer. Har du haft en veterinær med på sidelinien som kan bekræfte dine resultater med hestene?.  Hvad mener du med at forebygge?- er det eksempelvis på personer der engang har haft kræft, og hvor man skal forhindre at den kommer igen, eller skal vi alle lukkes ned for at undgå kræft. Den danske akupunktør Hugo Nielsen, som beskæftiger sig med akupressur, opererer med et lille apparat han kalder en Cell-Com, som angiveligt afbalancerer meridianerne i kroppen.  Noget af det han skriver om minder lidt om det du siger.

Kan man forestille sig at kurere andre sygdomme med teknologien?.

Hvorfor har du iøvrigt brugt heste. Ville du være istand til at helbrede kræft der er påført forsøgsdyr. 

Jeg håber at du allerede har haft de første interesserede i røret. Det ville være fantastisk med en udvikling af den karakter på området.  

Men selvfølgelig er det svært.

Held og lykke med det.

venlig hilsen søren 

ssaver

Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 15:51

Ny viden og teknologier, vil altid skabe en vis usikkerhed og tvivl – sådan er vi mennesker skruet sammen. J

De danske veterinærer er ofte mere ”nytænkende” og  ja – jeg udveksler  erfaringer. J 

Du har helt ret i det du skriver. Med denne teknologi kan man også behandle andre sygdomme.  Aids, malaria m.m.

Selvfølgelig kan teknologien bruges til behandling af kræft, der er påført dyr. 

Hvorfor tester jeg teknologien på heste? – Så kan jeg bytte erfaringer med nytænkende veterinærer.

Mvh.KMK 
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:09

Hej KMK.

Jeg håber det du skriver er rigtig, for du kan med dit indlæg have skabt store forhåbninger hos læserne, som sidder selv eller med pårørende og venner, som har kræft.

Med hensyn til din teknologi, så vil jeg råde dig til at få testet din teknologi på Teknologisk Institut samt få dokumenteret virkningen af læger og professorer indenfor lægevidenskaben.

Har du derefter testet produktet med veldokumenterede fordele, så tror jeg at journalisten vil lytte.

"Dav mit navn er KMK. Jeg har netop fået testet og godkendt en ny og banebrydende teknologi til behandling af alle slags kræftformer. I øjeblikket har Sundhedsstyrelsen godkendt produktet og flere forskere indenfor lægevidenskaben har dokumenteret virkningerne. Jeg ville høre, om I kunne være interesseret i at høre mere om dette produkt?"

Det lyder bedre end "Dav mit navn er KMK. Jeg har et produkt, som kan kurere kræft, aids, malaria - tja alle sygdomme. Teknologien er ikke godkendt af nogen myndigheder eller dokumenteret indenfor lægevidenskaben, men jeg har selv testet den på heste..."

Så kom igang med at få dokumenteret og godkendt teknologien, så vi hurtigst muligt kan få produktet på markedet.

Mit navn er iøvrigt Martin Kragh - hvad hedder du?

Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 15:12

Hej Martin

Tak for dit indlæg.

Når jeg tester det jeg har udviklet - så har jeg gjort det på en bunke heste  - med et særdeles positivt resultat.

Det fremgår i det jeg har skrevet, at jeg kan behandle folk med sygdomme som kræft, malaria m.m. Jeg har på ingen måde lovet folk noget omkring helbredelse.  Det er bedre at folk ikke har nogen former for forventninger og så bliver positivt overrasket.

Teknologien går i alt sin enkelthed ud på at opstarte de kommunikationsstoffer i kroppen der ikke fungerer,  - så ordner kroppen det resterende som den er designet til. Det er det jeg søger lånekapital til at færdigudvikle. På nuværende tidspunkt, kan jeg godt lave disse kommunikationsstoffer og overføre disse til almindelig vand. Det er ikke den mest optimale måde at gøre det på, men kan bruges som test.

Omkring Teknologisk Institut og div. læger, så vil det hele drukne i en stor papirbunke - hvilket jeg ikke er interesseret i. Jeg vil hellere vise, at teknologien virker i det virkelige liv - og springe papirnusserne over.

mvh.

kmk

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:37

Hej KMK.

Spørgsmålet lød på, hvorfor du har valgt heste, som forsøgsdyr?

Du kan desværre heller ikke komme uden om papirnusseriet. Hvis det produkt nogensinde skal nå ind på den anden side af Rigshospitalets hoveddør, skal det være så gennemtestet, at der ikke er noget at stille spørgsmålstegn ved. Der tror jeg ikke dine data på heste helt slår til. Man skal have en række uvildige eksperter ind over området, som der er beskrevet før.

Jeg tror iøvrigt heller ikke, at nogen virksomheder vil hjælpe med investering, hvis ikke du er klar på at få det testet af de danske myndigheder osv. For så er der ingen fremtid i noget salg. Og er der ingen salg, er der ingen indtjening.

Med venlig hilsen
Thomas

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 17:27

Hej Thomas

Grunden til at jeg har valgt heste som forsøgsdyr er, at jdisse er lettere at teste systemet på.

Det kan godt være at man ikke kan slippe for disse "papirnussere". -  Det plejere at hjælpe på det offentlige systems motivation, at de kan modtage en bunke positive tilbagemelding fra folk der har testet systemet - og fundet det ok.

Omkring finansieringen, så er jeg overbevist om, at den rigtige person nok skal indfinde sig. 

Mvh.

KMK

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:41

Har du lavet prækliniske forsøg på heste uden kraftens bekæmpelse ikke allerede ved det?

Jimmy

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)