Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønske om feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er først for sent begyndt at bruge Amino, kan jeg se af alle de kvalificerede debatter herinde. Jeg synes, at det er fantastisk af Jer at I tager Jer tid til at gå ind på en webshop og så ovenikøbet give feedback. VERDENSKLASSE!!!

Jeg har selv en webshop, som jeg kæmper med og nyder kampen. Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad nogle erfarne Aminoer som Jer siger til den. Så hvis I har lyst til at kommentere (og hold Jer endelig ikke tilbage med kommentarer) så vil jeg tage imod med kyshånd.

Webshoppen kan du se på www.living-scandinavia.dk

På forhånd tak og endnu en gang - det er klasse at I gider!

Med venlig hilsen

Erik Thomsen

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:08

Hej

Tillykke med din webshop. Jeg kan godt lide farver og design.

Fint at du skriver om betalings gebyrer, og returret.

Hvormange besøgende har du? Hvor mange linker til dig?

Jeg ville ikke lægge e-mailadressen i footeren, som aktivt link (spam)

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:23

min første tanke... hvorfor smide EnGodSag op i fjæset på folk... det er nok de færreste der ved hvad det er...

Få vist nogle produkter der istedet, og evt ugens tilbud eller månedens tilbud...

gør dit toplogo til et link tilbage til forsiden... det er normalt at man kan det.. jeg forsøgte i hvert fald at trykke mig tilbage til forsiden... jeg kan godt lide ind imellem at starte forfra i min søgen rundt på en hjemmeside...

jeg kan godt lide at blive smidt direkte videre over i indkøbsvognen når man har trykket på knappen til det...

flotte billeder og dejlig store....

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:37

Hej, jeg synes at skrift størrelse burde være mere differenceret. Alt er småt! Der må være noget, som er vigtigere end andet! Menu til venstre - man har virkelig ikke lyst, at lese det hele. Efter 5 linier giver man op. Måske opfriske med nogle farver..., hvis der absolut skulle være så mange menupunkter. Selve produkt-menu er meget specifik ( for mig ), så meget specifik, at man næsten forventer, at det produkt forsvinder efter 1 uge, når det er udsolgt. Måske hjælpe lidt med små ikoner ( ikke billeder ) ved produktnavnet, eller udbredde udtryk?

Billeder i toppen er kedelige ( sorry ), siger ikke så meget om shoppen. Men det skal de da! Denne mulighed bør du udnytter bedre.

Måske ville også hjælpe, at tilføje nogle rammer. Så har man bedre overblik over det hele!

Selve beskrivninger af artikler er meget vellykkede og spændende - meget professionelt, hvis man altså havde lyst at kunne nå hen.... Big Smile

Jeg håber ikke, du er skuffet - jeg mener bare, at den bedste kritik er negativ kritik.Confused

Hav en rigtig god dag!!!!!!!!!!!!!! Yes

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:47

Jeg synes din forside er lidt rodet - tror mindre tekst (ikk i størrelse) og mere billede vil gavne. Forside er til kort præsentation - nærmest kun 10 ord til et produkt også et link. sammeflet nogle af menu-punkterne - ingen grund til at have keramik som hovedpunkt og længere nede designeren - sæt evt designeren som undermenu til keramik. Lav en menu med goodwill, hvor du kan linke til engodsag osv

bare mn tanke :)

pøj med det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11

Jeg vil blot tilføje til debatten, at 46% af befolkningen har et uhjulpet kendskab til ENGODSAG.DK. 65% kender det hjulpet. Så er der i hvert fald tal på det :-)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:21

engodsag:

Jeg vil blot tilføje til debatten, at 46% af befolkningen har et uhjulpet kendskab til ENGODSAG.DK. 65% kender det hjulpet. Så er der i hvert fald tal på det :-)

Okay, super... så fik vi jo det på plads ;-) .... men stadigvæk, al respekt, så synes jeg ikke det skal være det som står lige i center af siden, hvor folks opmærksomhed er rettet som det første...

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:39

Hej Erik!

Jeg ved om nogen hvordan det er at ikke vide hvordan ens webside bliver modtaget.......har selv en webshop til bedømmelse herinde.....Big Smile

Men....lidt om din/jeres shop!

Super flot topbanner!

Mit første indtryk er......der er godt nok meget tekst, men meget få billeder på forsiden...det kunne være lækkert hvis der umiddelbart når du kommer "ind" at det er let at navigere hen hvor du kan bruge penge....;o)

ellers så har jeg ingen kommentare lige nu...

Venlig hilsen

Brian

Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:30

Hej Aminoer

Tak for Jeres feedback. Jeg er meget taknemmlig for at I har taget Jer tid til at kigge og svare. Og kritikken er meget relevant, synes jeg. Og ingen skal være bange for at komme med negativ kritik, alt har interesse.

Jeg vil tage Jeres forslag med i vores overvejelser, når vi inden længe skal til at lave en opdatering af designet.

Og beklager at jeg først vender tilbage med takken nu. Ha' en rigtig go' weekend alle sammen. Og held og lykke med Jeres egne drømme, ideer, projekter.

Med venlig hilsen

Erik Thomsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)