Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - udvalg og priser

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for de forskellige inputs. Nogle har jeg sendt videre til Dandomain - f.eks. det med at Google finder den angivne titel - det er nemlig ikke en titel men derimod et varenummer.

Jeg har justeret noget på farver og priser og går straks videre med de andre kommentarer, som jeg værdsætter!

Så må vi se om ikke det kan booste tingene lidt at få ændret på et par parametre...

Mange hilsener
- og god weekend når vi når så langt
Camilla
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 11:20

Hej Camilla

Det er et godt koncept og nogle gode produkter du har. Da jeg så den, så tænkte jeg også lige på firmabarselsgaver, måske du skulle prøve at markedsføre dig den vej.

En kommentar til udseendet. Billederne er lidt uskarpe, og det kan måske afholde nogle fra at købe. Jeg har selv de samme problemer i min web-butik, og det arbejder jeg med. Der er ikke plads til billeder af særlig høj opløsning, og blandt andet derfor har vi købt et andet system, som vi håber giver nogle flere muligheder.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Hej Lene.

Tak for dit svar. Jeg er meget enig i det med billederne. Overvejer seriøst at købe et bedre kamera og en ordentlig baggrund, men som iværksætter er det jo lige lidt stramt ind imellem....

Har lige kigget på din side og ser at du(/I?) skal på messen i Øksnehallen. Jeg har også stand der, så kan vi jo hilse på hinanden og udveksle lidt erfaringer. Det er min første messe - glæder mig meget!

Hilsen
Camilla
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Skrevet kl. 11:29

Hej Camilla

Vi har også et meget stramt budget, men har prioriteret billederne højt, og har fået en fotograf (her fra Amino) til at tage billeder for os. Det betyder noget, for at få kunderne til at se på produkterne.

Ja vi (min mand og jeg) skal på messe i København, var også med i Århus, og det var vores første messe. En success, så vi forventer os meget af messen i Øksnehallen. Og ja, jeg vil meget gerne mødes og snakke.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37

Hej igen.

Alletiders! Jeg har hørt rigtig meget godt om messen, så jeg slæber hele varelageret med og håber at gå tomhændet hjem

Vi ses.

Hilsen
Camilla 
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

og forøvrigt - mht firmabarselsgaver, så har jeg fat i nogle virksomheder og skal på et tidspunkt (ja, når døgnet får 50 timer) videre med kontakt til flere.

Mvh
Camilla
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:28

Hej Camilla

Min første overvejelse går på navnet "babybaskets.dk" - jeg kan se at alt med barselsgaver -n -e .dk er taget, men navnet siger mig ikke rigtig noget og kan måske være en barriere for nogle?

Var lige inde og kigge lidt på http://www.babybaskets.com  - der er god inspiration at hente, ikke mindst når det handler om prisdifferentiering, mulighed for at skræddersy sin egen kurv. osv.

Sidder og tænker lidt på at det kunne være fedt at se/læse nogle "testimonials" hvor man kan se hvor nemt det var, hvor meget der blev sparet af tid og penge og selvfølgelig noget om hvor glad modtageren blev!
Måske kunne man opfordre kunder til at sende billeder og kommentarer ind - måske en konkurrence - måske nogle billeder af babyerne der bærer eller bruger nogle af produkterne ?

Menu''en dåbsgaver springer mig lidt i øjnene; dels er der ikke meget at vælge imellem, der er ikke noget i sølv, selvom der skiltes med det - og så virker det underligt/useriøst at man samtidig kan købe dine egne malerier. Måske ville det hjælpe hvis du camuflerede at det faktisk var dig selv der lavede dem? Jeg forstår heller ikke rigtig hvordan man kan købe et maleri man ikke helt ved hvordan ser ud, eftersom der kun vises eksempler? Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg studsede over dette menupunkt på din ellers meget fine og professionelle site.

Mht. prisen på kurvene tror jeg også du ville kunne vinde meget ved at sænke prisen så flere kunne være med - for mig personligt ville den magiske grænse være 250,-.
 - Og så er det en supergod idé at hjælpe virksomheder med disse gaver, det er en evig kamp at finde ud af hvad man skal give... (Her er prissnakken en anden, men det må ihvert fald ikke være dyrere end 250,-)

Nå, det var lige hvad jeg kunne finde på - håber du kan bruge det til noget!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Hej MortenOve

Tak for dine kommentarer. Baby Baskets navnet kommer fra selve konceptet med kurvene - overtog det fra et engelsk firma sidste år. Indenfor få år skulle det gerne sige mange en masse

Jeg vil meget gerne have testimonials ind - det er i støbeskeen inkl. konkurrence.

Du har helt ret i kommentarerne mht dåbsgaver. Satte dem på igår fordi jeg kan se at mange ender på min side via Google ved søgning på dåbsgaver. Jeg har netop deaktiveret dem, og vil sætte dem på igen, når mine sølv-artikler er hjemme.

Jeg har nogle kurve til omkring 250-300 kr - men de typer varer, der lægges i kurvene er ret så dyre varer og derfor er prisniveauet som det er. Jeg vil ikke gå på kompromis med kvaliteten - Baby Baskets skulle gerne fortsætte med kun at have produkter af meget høj kvalitet, men en af mine tanker er, at lave nogle mindre kurve med færre produkter (men som stadig ligner "en million"). Der er ret så stor forskel på, hvor meget firmaer køber barselsgaver for - de fleste har indtil videre ligget på 400-600 kr. Jeg har også på fornemmelsen af vi er i det prisleje, når vi taler bedsteforældres køb af gaver. Men venne-gaver skal der helt klart være flere af og det kommer der en del af til den messe jeg skal på i Øksnehallen.

Tak for kommentarerne til jer alle. Jeg modtager fortsat gerne flere kommentarer.

Mange hilsener
Camilla

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Skrevet kl. 19:02

Hej Camilla

Vi håber også på at sælge godt, i Århus var de ret købelystne dem der kom.

Arbejder du fuld tids med Babybarsket? Vi arbejder stadig ved siden af, og det er ikke optimalt, men sådan bliver det nødt til at være et stykke tid endnu. Håber virkelig på, at der snart kommer større omsætning.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Hej igen.

Ja, jeg arbejder fuld tid med Baby Baskets (+ The Gift Shop / www.thegiftshop.dk).
Jeg startede for præcis et år siden og brugte det første halve år på at lægge planer (og på at tage mig lidt af familien efter flere års hektisk arbejde).
Jeg elsker at være selvstændig, men nu skal der altså til at ske noget, for jeg har meget snart brug for kapital (læs: løn). Jeg har nogle freelance opgaver i firmaet (f.eks. grafiske opgaver), men det er slet ikke nok. Har overvejet at få et deltids job ved siden af, men med alle de timer jeg p.t. lægger i eget firma, kan jeg ikke se, hvordan jeg skal få tid til det. Arbejder I fuld tid?

Hilsen
Camilla

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)