Hej Camilla
Min første overvejelse går på navnet "babybaskets.dk" - jeg kan se at alt med barselsgaver -n -e .dk er taget, men navnet siger mig ikke rigtig noget og kan måske være en barriere for nogle?
Var lige inde og kigge lidt på
http://www.babybaskets.com - der er god inspiration at hente, ikke mindst når det handler om prisdifferentiering, mulighed for at skræddersy sin egen kurv. osv.
Sidder og tænker lidt på at det kunne være fedt at se/læse nogle "
testimonials" hvor man kan se hvor nemt det var, hvor meget der blev sparet af tid og penge og selvfølgelig noget om hvor glad modtageren blev!
Måske kunne man opfordre kunder til at sende billeder og kommentarer ind - måske en konkurrence - måske nogle billeder af babyerne der bærer eller bruger nogle af produkterne ?
Menu''en dåbsgaver springer mig lidt i øjnene; dels er der ikke meget at vælge imellem, der er ikke noget i sølv, selvom der skiltes med det - og så virker det underligt/useriøst at man samtidig kan købe dine egne malerier. Måske ville det hjælpe hvis du camuflerede at det faktisk var dig selv der lavede dem? Jeg forstår heller ikke rigtig hvordan man kan købe et maleri man ikke helt ved hvordan ser ud, eftersom der kun vises eksempler? Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg studsede over dette menupunkt på din ellers meget fine og professionelle site.
Mht. prisen på kurvene tror jeg også du ville kunne vinde meget ved at sænke prisen så flere kunne være med - for mig personligt ville den magiske grænse være 250,-.
- Og så er det en supergod idé at hjælpe virksomheder med disse gaver, det er en evig kamp at finde ud af hvad man skal give... (Her er prissnakken en anden, men det må ihvert fald ikke være dyrere end 250,-)
Nå, det var lige hvad jeg kunne finde på - håber du kan bruge det til noget!