Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - udvalg og priser

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Vi startede 1. juli sidste år. Det første halve år arbejdede Morten fuldtid i butikken, nu har han lønarbejde, og jeg har vikartimer svarende til ca. 20-25 timer om ugen. Det er ikke optimalt, men det var hvad vi kunne presse banken til i første omgang. Vi vil begge to rigtig gerne arbejde selvstændig fuldtids, håber muligheden snart kommer.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hej Lene.
Jeg kan godt forstå, at I gerne vil videre med firmaet. Selv bliver jeg nødt til at få flere freelance opgaver end jeg har i forvejen. Problemet er, at de opgaver som jeg synes nemmest lader sig gøre som freelance (grafiske opgaver) er jeg ikke uddannet i, og så er det svært at komme først i køen.  Du skriver at du arbejder som vikar - det var måske ikke nogen dum ide for mig. Det vil jeg prøve at se på.
Hilsen
Camilla

Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:51

Hej Camilla!

Jeg ville høre om du kunne hjælpe mig med lidt info vedrørende webshop - jeg er i øjeblikket på udkig, men må tilstå at det er en jungle at finde rundt i & ville derfor høre hvilke du anvender da jeg syntes det ser pænt og overskueligt ud

På forhånd tak
Mvh Katrine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hejsa
Dejligt at høre, at du synes om siden!
Jeg har min shop hos Dandomain og har selv lavet designet sammen med min søster - baseret på logoet som jeg selv har designet. Dandomain systemet er super nemt at bruge og deres support er fantastisk.
Skriv evt. til mig via hjemmesiden (mailadresse under kontakt info), hvis du vil have en mere konkret dialog. Hvad planlægger du at sælge? 

Mange hilsener
Camilla
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)