Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg i Udlandet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har planer om at åbne en Webshop i Udlandet ( Uden for EU)
Jeg har en aftale med en Grossist fra landet, hvor jeg gennem min hjemmeside skal sælge varerne. Hjemmesiden er registreret i DK. Pengene bliver overført til min bank i det pågældende land.

Hvordan med skat ? Hvor skal jeg betale skat henne ?  Varerne bliver købt og solgt fra Det land.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:51
Dato: 3/28/2006 12:03:52 PM Forfatter:Trendbuy
Jeg har planer om at åbne en Webshop i Udlandet ( Uden for EU)
Jeg har en aftale med en Grossist fra landet, hvor jeg gennem min hjemmeside skal sælge varerne. Hjemmesiden er registreret i DK. Pengene bliver overført til min bank i det pågældende land.
Hvordan med skat ? Hvor skal jeg betale skat henne ?  Varerne bliver købt og solgt fra Det land.

NNu skriver du ikke hvad land det er, men som udgangspunkt er i Danmark du skal beskattes

Der findes i forvejen en lille tråd om det her

Håber det hjælper dig videre 
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:29
Har du et selskab i det pågældende land vil jeg tro du skal betale selskabsskat i landet og tager du et evt. oversud ud til dig selv skal du beskattes af det i Danmark.

Er selskabet i Danmark skal du betale både selskabsskat og personskat her i Danmark.

Der findes dog en del regler mht. til dobbeltbeskatning som er aftaler som Danmark har indgået med andre lande. Se mere om det her: http://www.workindk.dk/Dobbeltbeskatning

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)