Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg skal bruge en designer til at udvikle et logo til mit nye firma. Det er en nem lille opgave og vi har ideer til, hvordan det nogenlunde skal/kan se ud.

Er der nogen af Jer der kender en "billig" designer, der kan hjælpe? Det gør ikke noget hvis det er en amatør eller studerende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:24

Hej

Jeg er ganske vist ikke amatør, men jeg er nu ikke så dyr :-) Du er meget velkommen til lige at sende mig en kort beskrivelse af jeres idé på stina@wdesign.dk, så kommer jeg gerne med et godt tilbud.

mvh Stina

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:29

- og i øvrigt, uanset hvem du vælger til opgaven, vil jeg da anbefale jer ikke kun at se på prisen, men også lægge vægt på en ordentlig finish i udformningen. Logoet skulle jo gerne repræsentere dit firma i mange år fremover, så det er ikke uvæsentligt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:20

Et logo er ikke “bare” dit firmanavn opsat i en pæn skrift og farve. Logo’et medvirker til at skabe et ansigt til din virksomhed.
Når man ser det – tænker man: Det er selvfølgelig sådan det skal se ud.

Uanset om dit firmalogo skal virke “smart” eller “lige ud ad landevejen”, så udgør det en vigtig del af din identitet.

Vi vil meget gerne give et tilbud! 

MVH
Ann 

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:20