Jeg må give alle de andre ret i det de angiver. Du skal ikke gå efter prisen alene, det er langt mere vigtigt at du finder en med rette kompetance, ikke kun den grafiske hånd, men en der forstår at afspejle det virksomheden beskæftiger sig med. Endelig også en der har undersøgt at det vedkommende finder frem til, ikke konflikter med allerede kendte og beskyttede trademarks eller registrerede varemærker.
Det er med andre ord en større opgave end "bare" lige at slå nogle streger i Illustrator og tilpasse en bestemt typografi.
Jeg har selv lige brugt små 2 uger i min fritid på at finde det helt rigtige look til min virksomhed, da de 2 pro'er jeg henvendte mig til, ikke kunne frembringe noget på det niveau jeg ønskede, og da jeg spurgte om IPR og varemærke, så stod de begge af, overvej derfor også ikke du selv er den rette til at støbe "råformen" og lave alt research, og derefter overdrage håndværket til en rigtig grafiker.
Mit eget visitkort kom til at se således ud:
http://www.amino.dk/forums/p/34863/221431.aspx#221431
Der er lidt galt med spaciering af sidste bogstav i logo'et, en fejl i Illustrator når jeg gemte som .jpg til www visning, men er selv ret godt tilfreds med resultatet.
Pøj og held og lykke
Venligst,
Christian