Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg skal bruge en designer til at udvikle et logo til mit nye firma. Det er en nem lille opgave og vi har ideer til, hvordan det nogenlunde skal/kan se ud.

Er der nogen af Jer der kender en "billig" designer, der kan hjælpe? Det gør ikke noget hvis det er en amatør eller studerende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:24

Hej

Jeg er ganske vist ikke amatør, men jeg er nu ikke så dyr :-) Du er meget velkommen til lige at sende mig en kort beskrivelse af jeres idé på stina@wdesign.dk, så kommer jeg gerne med et godt tilbud.

mvh Stina

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:29

- og i øvrigt, uanset hvem du vælger til opgaven, vil jeg da anbefale jer ikke kun at se på prisen, men også lægge vægt på en ordentlig finish i udformningen. Logoet skulle jo gerne repræsentere dit firma i mange år fremover, så det er ikke uvæsentligt :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:20

Et logo er ikke “bare” dit firmanavn opsat i en pæn skrift og farve. Logo’et medvirker til at skabe et ansigt til din virksomhed.
Når man ser det – tænker man: Det er selvfølgelig sådan det skal se ud.

Uanset om dit firmalogo skal virke “smart” eller “lige ud ad landevejen”, så udgør det en vigtig del af din identitet.

Vi vil meget gerne give et tilbud! 

MVH
Ann 

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:20

Jeg må give alle de andre ret i det de angiver. Du skal ikke gå efter prisen alene, det er langt mere vigtigt at du finder en med rette kompetance, ikke kun den grafiske hånd, men en der forstår at afspejle det virksomheden beskæftiger sig med. Endelig også en der har undersøgt at det vedkommende finder frem til, ikke konflikter med allerede kendte og beskyttede trademarks eller registrerede varemærker.

Det er med andre ord en større opgave end "bare" lige at slå nogle streger i Illustrator og tilpasse en bestemt typografi.

Jeg har selv lige brugt små 2 uger i min fritid på at finde det helt rigtige look til min virksomhed, da de 2 pro'er jeg henvendte mig til, ikke kunne frembringe noget på det niveau jeg ønskede, og da jeg spurgte om IPR og varemærke, så stod de begge af, overvej derfor også ikke du selv er den rette til at støbe "råformen" og lave alt research, og derefter overdrage håndværket til en rigtig grafiker.

Mit eget visitkort kom til at se således ud:

http://www.amino.dk/forums/p/34863/221431.aspx#221431

Der er lidt galt med spaciering af sidste bogstav i logo'et, en fejl i Illustrator når jeg gemte som .jpg til www visning, men er selv ret godt tilfreds med resultatet.

Pøj og held og lykke

Venligst,

Christian 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 01:33

Jeg vil også gerne give et tilbud på opgaven, så skriv en mail på mail@tinocordes.dk 

Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:39

Tak for Jeres tilbage meldinger. Jeg har været meget ophængt og svarer derfor først nu. Vi har endnu ikke besluttet os for en designer, men umiddelbart ser det ud til at vi vælger en designer fra det firma der forestår udarbejdelsen af vores hjemmeside.

Men tak for Jeres tilbagemeldinger. Jeg udelukker ikke at der kommer opgaver herfra i nær fremtid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)