Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Community

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg har længe gået med tanken om at starte et communit, men har aldrig rigtig taget skridtet til at lave et.
Nu hvor der så mange andre communityes på nettet, er lysten også gået lidt ned af bakken.

Men nu syntes jeg det skulle være og jeg kan nu slå dørene op for danmarks nye Community.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt Feedback på siden.
Jeg er ikke helt færdig endnu, men det er meget tæt på.

VIl gerne høre hvad i har og sige til den

Link: http://www.yourface.dk

Mvh
Mads

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:00

Synes umiddelbart jeg mangler en grund til at tilmelde mig når jeg kommer ind på din side.

Som du selv siger findes der er million af disse communities, så hvis man vil slå igennem tror jeg man skal man finde en niche, din lader ikke til at skille sig ud fra alle de andre communities..

Og så sys jeg måske at navnet er lidt søgt eller hva man kan sige. lyder ihvertfald som noget man har hørt før - eller en blanding af to ting man har hørt før...

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:08

Hej Sirem.

Jeg kan enlig godt se jeg mangler en grund til du skal tilmeld dig.
Dette vil jeg lige tænke igennem.

Det med navnet, syntes jeg også du kan have ret i, men jeg syntes ikke det er en negativ ting, at navnet er sådan.

mvh
Mads

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:36

Hej Mads.

Navn og farvevalg ligger tæt op af facebook som i forvejen er meget brugt... Det som skulle få mig til at bruge yourface frem for facebook er at det formenlig kun er danske profiler som oprettes.

Tror du får det svært men håber da det lykkedes 

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 21:46

Hej Mads!

Som de andre nævner bliver du nødt til at finde på en "vinkel" til din side. Dine potentielle brugere skal via forsiden opfatter dit community som anderledes og dermed oprette sig - Enten skal du lave et slags niche-community, som f.eks. Fitnessdating.dk, eller også skal dit community have en funktion, som ikke findes i forvejen. Ligesom Facebook nu også har en chatfunktion, skal du finde på noget anderledes..
Det er ikke for sent!

LJK

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:56

Hej LJK

Tak for svaret.
Jeg vil helt sikkeret begyndt af tænke på en niche som mit community skal være unikt på.

Mvh

Mads 

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:58

Jeg er enige med de andre. Jeg tror desværre ikke dit site har mange chancer mod facebook og de andre i denne kategori. Det er ærgerligt, da dit site egentlig er rigtig flot.

Jeg har selv prøvet nogle gange med at opbygge et community, men har solgt siderne fra hen ad vejen, da det tager tid, lyst og held for at fange brugerne.

MEN...jeg giver ikke op, Somregl kan du få en slat penge for det arbejde du har lagt i siden ved at sælge den fra, så du kan få mod til et nyt projekt. Hvem ved om det en dag lykkedes at ramme PLET! 

Anders

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)