Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt, unikt og spændende!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan vi endelig præsenterer vores nye koncept.

WWW.DECIDE-DESIGN.COM

Ser frem til at hører hvad I mener (o:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Det ser meget spændende ud, men menuen irriterer ens øjne. Vi synes ikke særligt godt om den. Idéen er måske sjov, men virker ikke efter hensigten, medmindre hensigten er, at man skal blive irriteret over at sidde og knibe øjnene sammen :-)

Mvh.

www.userfriendly.dk

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 17:59

lyder spændende, især hvis distributionen bliver fælles :)  ... vil dog give userfriendly ret - menuen er lidt irriterende :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 18:04

Tak I to, indtil videre . . . .  

Distributionen bliver fælles.

Vi talte om det slut sidste år i et andet indlæg mindes jeg (o:

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:10

Det lyder rigtig spændende...glæder mig til at afprøve det til den tid.

Jeg skal lige høre; er det kun butikker med et bredt udvalg der kan være med eller kan leverandører af ét specielt produkt også komme i betragtning? Hvis det kun er hele butikker kommer der så en form for markedsplads hvor leverandører med kun 1-5 produkter kan afsætte deres varer? Personligt synes jeg det kunne være en fed ide.. tænk på alle de små leverandører som nu sælger gennem detailkæder, supermarkeder, byggemarkeder eller egen personlig webshop.  

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 19:32

Michaela Hørdum:

Distributionen bliver fælles.

Vi talte om det slut sidste år i et andet indlæg mindes jeg (o:

Ja, det kan jeg godt huske - kunne bare ikke huske det var dig :)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 19:57

Det lyder godt, vi har meget store forventninger til projektet - og vi glæder os meget til åbningen hvor vi byder alle velkommen til vores stormagasin 

Nej leverandører med få produkter kan sagtens komme i betragtning, så længe det er inde for vores varesortiment boligtilbehør og livstilprodukter. Formålet er jo nemlig at få sat fokus på de mindre virksomheder - så om det er en fysisk butik mindre leverandør eller designer er underordnet - nemlig en super super mulighed for mindre leverandører at få deres produkter/navn ud hurtigt gennem os.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:04

Kan kun sige at det er en flot side, hvis jeg skulle kommentere en ting skulle det som nogen af de andre siger, være menuen.

Det irretere øjene lidt. Kunne man ikke lave så det måske blev mere fremhævet uden at være utydelig ? 

Det bliver helt sikkert spændende når det går i luften det hele Smile

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:15

Det lyder rigtigt godt. Er dog lidt i tvivl om mine produkter hører til de varer som i søger, men man kan da give det en chance og smide jer en mail. 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 08:33

Steffen Olsen:

Det lyder rigtigt godt. Er dog lidt i tvivl om mine produkter hører til de varer som i søger, men man kan da give det en chance og smide jer en mail. 

Du skiver endelig, så kan vi ta en snak om det info@decide-design.com Du skal næsten ha vores materiale tilsendt så du kan læse om hele vores konceptet.

Er der andre mindre leverandører eller designere indenfor boligtilbehør og livsstilprodukter som vil høre nærmere, så send mig en mail

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)