Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt, unikt og spændende!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michaela.

Det lyder helt vildt spændende, en rigtig fed idé! Hvem kan være med og kan man få mere materiale?

Mvh. Niels Petersen.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:04

Hej Niels

Konceptet henvender sig til specialforretningerne mindre leverandører og nye designere indenfor boligtilbehør og livsstilprodukter.

Vil meget gerne sende vores materiale til dig - Send lige en mail med din adresse, så får jeg det afsted Smile 

Andre der ønsker uddybende materiale tilsendt, så skriv endelig til info@decide-design.com

Michaela

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:33

Flot side. Jeg synes det med menuen er "frækt" :) Man sætter musen henover og så kommer der FOKUS...amen det jo genialt :)Og nok mere passende på en side der handler med kreativitet ,end på en mere pure business side.

Mange gange god vind jeres vej :)

venlige hilsner

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:35

Det med menuen er vist en smagssag - Kan godt se den måske er forvirrende men også lidt fræk. Vil overveje at ændre den.Smile

Men nok om det, siden er ikke den der er relevant - men konceptet som er unikt og spændende, siden fjernes helt når storcentret åbner.

God dag til alle

Michaela

Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:17

Tusind tak for materialet. Det er virkelig professionelt. Og kan kun sige, at jeres hjemmeside også er rigtig flot lavet, kan også godt lide menuen.

Jeg vender tilbage.

På gensyn herfra

Niels Petersen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)