Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Full HD flash film

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Kan jeg få lidt feedback på denne?

www.passonmedia.dk/fulltest du skal have flash 9 for at se den i full HD.

Jeg har selv testet den på min 42 Bravia hvor den står godt.

Hvilke resultater får du?

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 08:32

Nu har jeg kun lige testet, den på computer skærmen i den opløsning som der er på den, den står meget skarp så jeg syntes at selve det grafiske er godt. Indholdet bryder jeg mig ikke så meget om. Jeg synes det virker som noget småt der prøver at være stort, ved at give det et internationalt tvist. Billederne er super fede, dog synes jeg at man burde have en englænder til at ligge voice-over stryge æggestolen på bjergtoppen og sætte flere stemnings billeder ind.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 11:56

Tak for kommentaren.

Jeg er ved at have en del udenlandske kunder og kan i denforbindelse ikke blive ved det danske.

Jeg har den stemme jeg har det må jeg så leve med. Smiler..

Tak for rosen!

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:09

Der er ikke en i dit netværk som taler engelsk uden den danske accent? Der må da være en som skylder ved tjeneste bordet :D 

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 13:04

Kanon ide og god film.. Især kvaliteten af videoen.. Er dog ikke helt glad for grafikken som er lidt hjemme video agtig syntes jeg. Savner lidt After Effects som eks. fra TV2 vignetter osv.. altså lidt mere effekter og gerne lyd til at understøtte dette..Smile

Ved ikke omkring det med at man snakker med dansk accent har den store betydning. Tror mere at det er os danskere der syntes det lyder lidt "Poul Nyrup statsminister agtig"Big Smile 

Håber du kan bruge dette til noget..

Mange hilsner:/Thomas

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 15:57

he he, nej stemmen bliver der ikke lavet om på. Så er vi ovre i den korny afdeling.

jeg arbejder på vignetterne, har du et forslag til hvordan de kan laves?

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hejhej

Med al respekt. Så står den ikke skide godt her på min macbook pro med FULL HD opløsning. Mig bekendt er en fuld hd opløsning i 1920x1080 pixels, og det kommer den ikke op på her ved mig.

Men som du skriver er det jo en test, og det er da et godt udgangspunkt i hvert fald :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjekkede den lige på 46" hd (ikke full) og den var i rigtigt god kvalitet.  Filmen virker god men kunne altså ikke lade være med at få øje på den flotte pap-plade under ægget :D

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 13:14

Ja det er rigtigt, den er lavet i 1024 * 576 jeg forsøger at lave en der er 1920 * 1080 men min maskine vil ikke jeg vender tilbage med en version snart.

Men tak fordi I forsøgte at kikke på den. Takker!

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:17

Hej igen

Jeg kan måske hjælpe dig med at få den op i full hd opløsnig hvis det er?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)