Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.loebeskoen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har oprettet hjemmesiden www.loebeskoen.dk og kunne godt tænke mig en gang feedback.

Konceptet er at sælge topmodellerne inden for løbesko til Danmarks billigste priser.

Ind til videre har jeg kun Asics løbesko, og planen er butikken, også i fremtiden, kun vil fokusere på salg af løbesko.

Ser frem til at høre jeres guldkorn

Synes du ideen og konceptet holder?

• Ja ideen holder (40%)
  • Nej ideen er dårlig (13,3%)
  • Måske (46,7%)
  • Totalt antal stemmer: 15
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:16

Hej Jens,

Ja ideen er fin, shops inden for niche, er altid spændende.

Men ja, når jeg er nede at købe sko, synes jeg at jeg altid kommer hjem med et nyt par og jeg vil da helst prøve dem inden.

Måske hvis du kombinerer shoppen, med en lille fysisk butik, der nærmest blot består af et løbebånd og så de modeller du søger.

Alterntivt, kan du jo alliere dig med en etableret butik, og på den måde lade dem står at lave løbetests osv., hvis den tanke friste, så prøv at tage fat i Byman Sport - super flinke og professionelle, måske de kunne se noget værdifuldt i et samarbejde med dig. http://www.byman.dk/website3/frontpage/sport

En lille side tanke - så lav et site der også hedde loeberuten.dk hvor du laver en service ala http://www.iform.dk/polopoly.jsp?d=1756&a=10447 - og der kan ud så reklamerer uhæmmet for shoppen. Måske kan der laves et brugerforum over det på en måde hvor folk skal vælge hvilken sko de løber i - og pga. af de oplysninger kan du reklamerer uhæmmet og ufatteligt præcist.

Held & lykke med det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:18

Ideen er vel god nok. Det jo altid godt for forbrugeren at få tingene billigt.

Problemet for mig er at jeg aldrig ville købe noget fra den side.

1. Designet er tamt, uinterresant og uproffessionelt at se på.
2. Jeg mangler faglig vejledning omkring hvilken sko der passer til mig. (mange steder har guides, test og andet der forsikre en om man køber det rigtig produkt) og løbesko skal sku være i orden, så jeg vil prøve dem først.
3. Når jeg trykker tilføj noget til indkøbskurv får jeg svar på norsk/svensk...
4. Det er ikke tydeligt for mig om jeg overhovedet kan betale med kort
5. kommentare som "Desuden er prisen uovertruffen." "men pga. prisen får den ”kun”" Jeg skal nok selv bedømme hvad jeg syntes om prisen...

Håber du tager mine kommentare som konstruktiv kritik og ikke kritik. Andre kan selvfølgelig sagtens være ueninge med mig

Fortsat god aften

/jens

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 23:12

Dejligt med så god og detaljeret kritik.

Jeg vil give dig ret i at mange gerne vil prøve løbeskoen før de køber den - det vil alle

Men siden henvender sig til de der ved hvilken løbesko de vil have. Altså havde de før en Kayano 13, så køber de næste gang en Kayano model igen, måske en nyere model, men den tør de godt købe på nettet.

En fysisk butik ville have for store omkostninger for mig, men ellers en god ide!

Byman.dk er allerede igang på nettet, og jeg vil ikke markedsføre andre.. Jeg vil lave MIT.. mit eget, det er det der fascinerer mig.

I øvrigt en rigtig god ide du giver der til sidst. Den vil jeg huske, det kan med sikkerhed give pote, og har set andre gøre det samme.

Mange tak!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 23:16

Hej Jens

For det første, mange tak for den konstruktive kritik. Jeg er utrolig glad for svar.

1) Designet skal for mig være enkelt. Jeg ved nok at det ikke er særlig proffesionelt, og logoet er dødt (lavet i paint, men er igang med et rigtigt et)

2) Som jeg lige skrev til tidligere person, så henvender min side sig til de der i forvejen ved noget om løb, og som ved hvad de vil have, derfor har jeg ikke guides osv. Men ideen er god, og tror også jeg vil få det senere, dog ikke endnu

3) Svensk er en fejl fra hjemmesiden side af, det er noget der vil blive rettet op på. Bemærk at siden ikke er igang endnu, bliver den først næste tirsdag, hvor den fejl selvfølgelig ikke skal være der

4) Kortbetaling er ikke lige muligt endnu, men det skal det være. Det kommer inden tirsdag, er lige igang med at oprette mig som kunde og sådan noget, så der går lige et par dage, men du har ret.. Det kommer!

5) Kommentarerne er slettet, og er helt enig

Mange tak! 

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:34

jauvert:
Konceptet er at sælge topmodellerne inden for løbesko til Danmarks billigste priser.

Hvordan ved jeg det er originaler og ikke kopier fra Kina?

Jeg synes det er fint du står frem med navn og adresse, men troværdigheden er meget vigtig her.

Som en anden skrev har 'vi' også brug for noget vejledning og det første man tænker er hvordan en forkert størrelse håndteres. Lad en helt konkret guide til at returnere på dét grundlag.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 19:52

Det vil jeg nok lave så, tak :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)