Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften til alle.

Jeg har oprettet en adwords reklame og der står den skulle være aktiv nu. Men jeg kan ikke finde/se den. Er der nogen der evt kan give mig en forklaring?

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:30

Hvor henne kan jeg se priser og betængelser for Adwords?? Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål,,,håber det er ok.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:32

Har du budt højt nok til, at den bliver vist?

Det kan du se ved at klikke ind på din kampagne i Adwords og videre ind på søgeord. Her vil der stå en status på dit søgeord, om buddet er højt nok til, at reklamen bliver vist for tiden. 

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 12:35

kan du smide et ling til hvor jeg finder regler for det du snakker om??

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai

1. Login på din googlekonto
2. Klik på AdWords (under overskriften "Prøv noget nyt")
3. Klik på Kampagneoversigt - Der kommer nu en oversigt over dine forskellige annoncer/kampagner
4. Klik på den aktuelle kampagne - f.eks Kampagne nr. 1
5. Klik på den igen...
6. I højre side er nu kommet tre faneblade. Klik på "Søgeord"
7. Du kan nu se alle de søgeord der er for den aktuelle kampagne
8. Ud for hvert søgeord er et lille forstørrelsesglas. Bevæg musen over dette og vent et øjeblik
9. Du får nu en information om hvorvidt dit søgeord er aktivt, budet stort nok, kvaliteten er god osv.
10. Hvis du mener det er godt at hæve dit bud på et søgeord, skal du blot klikke på "Rediger" tre kolonner til højre
11. Du har nu mulighed for at rette dit bud på netop dette søgeord

Vh Brian R

Ps. Hvis jeg tager fejl, er der nok en AdWordHaj som forhåbentlig kan blande sig... 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:15

Jeg har brugt Adwords i et års tid, og har løbende ændret instillingerne, så jeg får mest muligt for pengene.

Grunden til at dine Adwords ikke lige dukker op, når du tjekker, skyldes tildels dit budget, og de andre brugeres budget. Google prøver at gøre alle glade inde for budget rammerne. I kæmper om den samme plads.

Din annonce vil ikke blive vist hvergang der er nogen der søger på dine søgeord. Men i takt med at din budget periode udløber, vil kampagnen blive mere og mere desperat for at bruge dit budget.

Det resulterer nogen gange i at din annonce ikke bare bliver vist ude til højre, men også står øverst på søgesiden.

Det er en rigtig god ide at begrænse antallet af søgeord mest muligt, lad være med at bruge plads på dit firmanavn, og begræns din kampagne til konkrete landsdele.

Mvh

Marianne

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 22:48

Hej Brian.

Det var da et konkret svar jeg kan bruge. Takker - vil straks gå i gang med at kigge på det. Det har været noget mere vanskeligt end jeg havde regnet med.

Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 22:52

Hvad er prisen pr. tryk på ens adwords? Og er der nogen som har en statistik over hvor stor en del der giver reelle henvendelser?

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 22:56

Hej Marianne

Det anede mig godt det hænger sammen med budgettet. Jeg er dog ikke så imponeret over adwords for det lader til skal jeg have en rigtig stor pengepung for overhovedet at blive vist på den første side - eller side 2... når man skal konkurrere mod temmelig store virksomheder som formentlig har et "pengeskab" til deres kampanger synes jeg at jeg er lidt dårlig stillet.

Eller er det mig der tager fejl?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:26

Hej Thørner

Det kræver som sådan ikke nogen stor pengepung at være med, for du betaler kun for de klik der er på din annonce.

Du skal nok blive klemt ind. Det tager bare lidt tid for annonce robotten at finde ud af, hvad der skal til, for at den kan få spist dit budget.

Nu har jeg et lille rengøringsfirma, og selvom der er mange store rengøringsfirmaer på Adwords, så kommer jeg til alligevel til, med et budget på 1000,- kr. om måneden. Jeg betaler imellem 5 og 8 kr. pr. klik.

Mvh

Marianne

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)