Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På udkig

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 18
Fra  BizBuilder Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg besøgte Færøerne løb jeg rent tilfældigt ind i en fyr som angiveligt havde haft overordentlig succes med at stifte et Færøsk mobil selskab - ved du hvem jeg taler om ?

Han virkede som utroligt progressiv....på det tidspunkt var han nemlig ifærd med at lave nogle ejendomsinvestering med relation til turisme...han var måske værd at tage kontakt til.

Mikael

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:15

Hej med dig.

Først: godt gået at du begav dig ud i scooter-eventyret, og har mod på noget andet nu.

Som andre, ved jeg heller ikke lige hvad der hitter på færøerne, men kender tilfældigvis ham der åbnede en Skousen butik deroppe + min kæreste har været udstationeret på apoteket i Reykavik.

Umiddelbart tror jeg der kan være et begrænset marked i at arrangere noget turisme der op til. Det skal nok henvende sig til naturfolk, da der jo er en sindsyg flot natur deroppe - jeg ved ikke hvad der ellers er deroppe. (andet end bjerge, tunneler og toyotaer). Prisen på en flybillet er relativ høj, i betragtning af man kan komme til sol og varme for samme penge - MEN 1) naturfolk går ikke op i sol og varme 2) her er muligheden for dig, for MÅSKE at kunne finde samarbejdspartnere, der evt kan få prisen lidt ned og tilbyde nogle pakkeløsninger (rejse, ophold + oplevelser) til penge der gør det mere attraktivt for kunderne.

Bare en idé. Tag den hvis du kan bruge den - og hils Petur, Roger og tøserne fra hele Skousen-holdet i Køge hvis du kommer ind til dem :)

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:26

Hej. Har du fået startet op?

Jeg har 2 virksomheder til til salg. Begge virksomheder kan drives på fritidsbasis, kræver kun et lille lager og kapital. Og en af de store fordele: Der er ingen reklamationer/varerne kan IKKE gå i stykker - eller blive for gamle. Interesseret i at høre nærmere ...?

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:10

Ja jeg er meget intereseret i at høre mere.. send mig en pm eller mail på roi@hebo.fo

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:39

OK - yderligere info er hermed sendt til din email - som vedhæftet fil.

Jeg kan jo naturligvis ikke garantere, at du ønsker at overtage én af disse forretninger, men jeg tør godt garantere, at du aldrig vil kunne finde tilsvarende forretnnger, som kan tjene sig selv hjem på 3-4 måneder, hvor der ALDRIG er reklamationer - og hvor du får mulighed for at sælge produkter som Philips, Osram og after-sale produkter til AEG/Electrolux.

Det ER en unik mulighed - hvis man har tiden til at udnytte muligheden.

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:03

Nu ved jeg ikke så meget om Færøerne, men har du overvejet TV/ HI-FI Udstyr?

Så som Paraboler, som kan tage Viasat, canal digital osv. 

Fladskærme, DVD afspiller osv, du kunne jo kombinere det med noget E-Butik omkring disse varer, og så sørge for fragten.

Bare en lille idé.

Sig til hvis du vil have flere.

Gerne med flere info omkring hvad i har. 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:05

Hej

Nu skriver du at du selv synes du er en god sælger;)

Det VED jeg at jeg også er. hvis jeg forestiller mig at jeg står på Færøerne og mangler noget at leve af. Men dog har noget kapital i ryggen.

Så ville jeg kigge på hva der er af butikker inden for de brancher der interesserer mig.. Jeg vil kigge på radio/tv og tøj branchen. Er der nok konkurrence mellem dem er der plads til en mere... gør de det godt nok dem der er ... eller er de rent faktisk gået i stå for mange år siden...

Inden for detail er der især stor mulighed for franchise som du selv nævnte.

Hvis det var mig vil jeg starte den smarteste butik inden for den branche du føler er lettest at gå til og interesserer dig mest.

Yde en super service så folk kommer tilbage til dig.

Ja og sørg lige for at få fat i en god mand ud over dig selv inden du starter hvis det er lige så svært at få folk deroppe som her;)

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:03

Aner ikke om det er Færøerne er forud eller bagud på dette område: Hvad med at starte en Mac store, fx. i form af en Humac filial.

Bedste hilsener,
Aleksander

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:44

Tak for de mange gode svar..

HiFi, er der for mange som sælger heroppe, så det marked er det ikke nemt at komme ind på.

Humac, der er ikke så mange her som bruger mac, og der er også et par butikker som sælger mac..

Jeg har ikke fundet det rigtige endu... men tak for alle de gode forslag, i må gerne komme med mere. :)

Roi

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:06

Tror det er lettest for dig at snakke med nogen dygtige folk i dit nærområde. Det er sku de færeste der har styr på hva der sker oppe hos dig herinde tror jeg ;-)

Men en tanke jeg lige fik...... er der måske en sport eller noget andet der er begyndt at blive populær deroppe? f.eks Golf er blevet yderst populær de sidste 5 år. Så hvis der er noget der er påvej op er det jo med at komme med på vognen:)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)