Da jeg besøgte Færøerne løb jeg rent tilfældigt ind i en fyr som angiveligt havde haft overordentlig succes med at stifte et Færøsk mobil selskab - ved du hvem jeg taler om ? Han virkede som utroligt progressiv....på det tidspunkt var han nemlig ifærd med at lave nogle ejendomsinvestering med relation til turisme...han var måske værd at tage kontakt til. Mikael |
Hej med dig.
Først: godt gået at du begav dig ud i scooter-eventyret, og har mod på noget andet nu.
Som andre, ved jeg heller ikke lige hvad der hitter på færøerne, men kender tilfældigvis ham der åbnede en Skousen butik deroppe + min kæreste har været udstationeret på apoteket i Reykavik.
Umiddelbart tror jeg der kan være et begrænset marked i at arrangere noget turisme der op til. Det skal nok henvende sig til naturfolk, da der jo er en sindsyg flot natur deroppe - jeg ved ikke hvad der ellers er deroppe. (andet end bjerge, tunneler og toyotaer). Prisen på en flybillet er relativ høj, i betragtning af man kan komme til sol og varme for samme penge - MEN 1) naturfolk går ikke op i sol og varme 2) her er muligheden for dig, for MÅSKE at kunne finde samarbejdspartnere, der evt kan få prisen lidt ned og tilbyde nogle pakkeløsninger (rejse, ophold + oplevelser) til penge der gør det mere attraktivt for kunderne.
Bare en idé. Tag den hvis du kan bruge den - og hils Petur, Roger og tøserne fra hele Skousen-holdet i Køge hvis du kommer ind til dem :)