Hej Rene. Hvis du skriver alle dine søgeord i [ og byder på ordene individuelt, så skal det virke. Der kan så være nogle ting, som gør, at løsningen af andre årsager ikke er attraktiv, men den skal virke. Når du kan se, at det virker, kan du jo eksperimentere herfra. Venlig hilsen, |
Hej Christian.
Når mit allervigtigtigste søgeord er "X" og jeg også gerne vil findes på "X & Y", så får jeg et problem med firkant-parenteser (eksakte søgeord), for så vil alle søgninger på "X" med et eller flere ord i samme søgning ikke resultere i visning af min annonce.
Jeg vil gerne findes på både "X" og på "X & Y", men uden at gøre det "X" til et eksakt søgeord.
Men det er muligt at det er at bede om det umulige
Tilføjelse
Jeg har lavet alle søgeord eksakte, som test, i begge annoncegrupper og lavet budene for "X & Y" 20% højere end "X". Så må vi se om det virker, selvom det lige pt. ikke rigtigt ser ud til det.
Tilføjelse 2
Nu har jeg smidt søgeordet "X & Y" over i "X" annoncegruppen og nu bliver annoncen vist ved at søge på "X & Y". Men det er så den forkerte annonce da søgeordet som sagt er placeret i den forkerte annoncegruppe.