Jeg har en kampagne der kører på Adwords, som gør det rigtig godt. Via kampagnen sælger jeg nummerpladerammer og alle mine søgeord i denne kampagne er valgt som 'brede' søgeord. Nu vil jeg gerne prøve at sælge de samme rammer men uden tekst på, så jeg har lavet endnu en annoncegruppe i samme kampagne hvor jeg bruger nøjagtigt de samme brede søgeord men med tilføjelser som 'uden tekst', 'blanke', 'uden logo', 'tom' osv. Problemet er bare at de ikke vises når jeg søger på disse søgeord på Google. Søg på Google på 'nummerpladerammer' så vises de oprindelige annoncer, men søger jeg på 'blanke nummerpladerammer' eller på "tomme nummerpladerammer' så kommer der ingenting. Gør jeg noget forkert, er det et problem at mine søgeord 'overlapper' hinanden lidt (selvom de reelt ikke er ens) eller er det fordi jeg er utålmodig for det er 48 timer siden jeg oprettede annoncegruppen og normalt vises de ret hurtigt efter oprettelsen. |
Hej Rene.
Jeg ville sikre mig at du byder en højere pris for f.eks. 'blanke nummerpladerammer' end nummerpladeramme(r).
Alternativt skal du sætte nummerpladeramme(r) i [
Venlig hilsen,
Christian