Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikkerhed/Business intelligence

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du specifik viden om et marked eller forretningspartner i Afrika, Fjernøsten eller Mellemøsten er der hjælp at hente.

Scandinavian Protection service er en rådgivende virksomhed indenfor sikkerhed og business intelligence med fokus på områder med en forhøjet sikkerhedsrisiko.
 
Vi har en solid viden om Mellemøsten, Kaukasus, Afrika og Mellemøsten og kan rådgive om både sikkerhedsmæssige apspekter og clearing af samarbejdspartnere.
 
Efter en del opfordringer er vi begyndt at afholde rejsesikkerhedskurser, der desværre er blevet temmeligt aktuelle efter offentliggørelsen af 12 tegninger.
 
Da jeg selv er iværksætter og har været det siden jeg var 13 vil jeg gerne tilbyde en billig rådgivning til nystartede med gode råd om de sikkerhedsmæssige aspekter ved de ovenstående områder. Desuden planlægges et rejsesikkerhedskursus udelukkende med deltagelse iværksættere til en stærkt reduceret pris.
Der er endnu ikke sat dato på kurset og jeg vil lade den hænge lidt i luften indtil jeg har set interessen.
 
Vh/Klaus
 
 
 
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende. Sæt mig på en mailingliste, så jeg hører om det, når du går i gang med kursusaktiviteterne.

:-)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)