Og det betydder så at det er en dårlig idde at søge efter bilforhandlere hvis at man skal købe en bil? Der er nodet jeg ikke forstå som du måske kan opklarre for mig? Hvorfor annoncerer du for redzoneglobal med adwords på søgeordet søgemaskineoptimering når det er noget pjat?
Nå jeg synnes det er flot at du har så travlt at du må sige nej til ver 10 kunde og især når man ser hvor meget tid du har til at bruge på amino og din blog osv. på os der ikke ved så meget om søgemaskinder.
...men jeg kunde nu godt tænke mig at kunde forstå den der med din adwords annonce på søgeordet søgemaskineoptimering? Var det ikke biligerer for dig at ligge nr 1 på det søgeord i steden for? det koster jo ikke pr klik...
Hov!! Du har osse adwords på søgeordet seo for redzoneglobal. Er det ikke en skidt foretning når du dermed siger at du ikke er blandt de bedste? dem kan man jo ikke finne ved at søge på seo. Eller er det barre mig der ikke forstår nodet? |
Det koster så forsvindende lidt at ligge der på det ord at jeg ikke gider spilde min tid på optimering - det er alligevel så ekstremt få seriøse henvendelser jeg får på det. Men med den lave omkostning lader jeg det såmænd bare rulle.
Du kan mene hvad du vil om mig, mine aktiviteter, websites og arbejde, men det er et uomtvisteligt faktum at masser af verdens dygtigste søgemaskineeksperter ikke er at finde på de søgemaskine-ekspert relaterede ord du måske ville forvente at finde dem på. Hvis du vælger at tolke det, som at de ikke har forstand på søgemaskinestrategi eller optimering er det naturligvis op til dog, men det er bare ikke sandt.
Hvis vi for eksemplets skyld skal kigge på søgningen "seo" i Google.com (globalt) så kan jeg hurtigt konstatereat hverken Greg Boser, Danny Sullivan, David Naylor, Daron Babin eller nogle af de øvrige top-eksperter i branchen ligger på side 1. Med din analyse vil konklussionen så være at disse folk ikke er specielt dygtige til at optimere til søgemaskinerne. Alle der kender de nævnte personer ved med sikkerhed at det ikke er tilfældet! Det er creamen af creamen indenfor søgemaskineeksperter vi snakker her!
Som en lille fodnote, kan jeg afsløre noget som jeg normalt afholder mig fra - detaljer i mine egne strategier. Det er slet ikke ordet "søgemaskineoptimering" der er noget værd at "eje" i Google. Det rigtig gode ord at "have" er "søgemaskiner" og som du kan se (vis du klikker på Google søgningen i linket) har jeg to sites i top 10 (joyzone.dk og seo-debat.dk) og der er i øvrigt ikke EN ENESTE af mine konkurrenter (andre SEO frmaer) at finde. Så please, fri mig for den der lidt barnlige nedladende hentydning til at jeg ikke kan mit kram bare fordi jeg ikke lige ranker på det ord du (uden nogen faglig begrundelse i øvrigt) mener er vigtigt at ranke på.