Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google foredrag Århus

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Skrevet kl. 12:21
Så fik jeg lige skrevet mig selv på som den første der deltager :-)
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:23
1000 kr. for ikke-medlemmer? [:0]
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:23
"Sådan blver du nr 1 på google" - Overskriften får mig til at sige nej tak.

Der findes jo iøvrigt masser af sider på nettet, hvor alle disse ting kan læses.
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 00:55

Dato: 3/27/2006 1:23:04 PM Forfatter: Thomas JP ''Sådan blver du nr 1 på google'' - Overskriften får mig til at sige nej tak. Der findes jo iøvrigt masser af sider på nettet, hvor alle disse ting kan læses.

Eksempelvis her:

Agnes

Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 00:58

Dato: 3/27/2006 10:23:24 AM Forfatter:Morten Bock Hej Aminoer Jeg skal imorgen til foredrag i århus med Kurt Moskjær Andersen her fra amino omkring søgemaskineoptimere på google mm. Så ville jeg jo lige høre om der er andre her fra amino der også skal til dette foredrag. Link til foredraget: http://www.samdata.dk/aktiviteter/foredrag_detaljer.asp?id=137&m=5 /Morten

Hvad må man forvente af fordraget, mons tro?

Kan man være fair at sige: Såfremt Kurt ligger ganske godt på GOOGLE, hvis man søger på "SEO" og/eller "søgemaskineoptimering", at så er han halvhård til det han underviser i? ;-) 

Ja, jeg spørger jo blot ;-)

Agnes

Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 00:59
Dato: 3/28/2006 12:57:45 AM Forfatter: AGNES-on-the-www

Dato: 3/27/2006 10:23:24 AM Forfatter:Morten Bock Hej Aminoer Jeg skal imorgen til foredrag i århus med Kurt Moskjær Andersen her fra amino omkring søgemaskineoptimere på google mm. Så ville jeg jo lige høre om der er andre her fra amino der også skal til dette foredrag. Link til foredraget: http://www.samdata.dk/aktiviteter/foredrag_detaljer.asp?id=137&m=5 /Morten

Hvad må man forvente af fordraget, mons tro?
Kan man være fair at sige: Såfremt Kurt ligger ganske godt på GOOGLE, hvis man søger på ''SEO'' og/eller ''søgemaskineoptimering'', at så er han halvhård til det han underviser i? ;-)
Ja, jeg spørger jo blot ;-)
Agnes

Og det gør han så ikke...hihi!
Men giv feedback fra foredraget, Morten, will ya ;-)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:24

At sige han er dårlig bare fordi han ikke ligger højt på ordet SEO er noget sludder.

At han ikke ligger højt på ordet SEO kan have sine grunde. Som f.eks. at ordet SEO ikke er noget folk kender til i dag, og derfor er der ikke mange potentielle kunder der søger på ordet.
At han har valgt at fokusere på andre ord at optimere på og så videre.

Derudover kan man sagtens være en god underviser uden at behøve at praktisere kunsten i praksis.

Jeg skal desværre ikke med til foredraget, men jeg tror det bliver rigtig godt
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Skrevet kl. 16:28
Ok, det ser ud til at det bare bliver mig :-)

Jeg skal nok lige smide en kommentar herinde hvis jeg får nogle gode tips og tricks med hjem i baggagen. :-)

/Morten
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:39

> At sige han er dårlig bare fordi han ikke ligger højt på ordet SEO er noget sludder.

Jeps, de så absolut dygtigste søgemaskineeksperter jeg kender rundt omkring i verden skal du lede meget længe efter i søgemaskinerne for at finde. Den væsentligste årsag til dette er at de, og jeg, stort set ikke behøver at markedsføre os - der er 10 gange så mange kunder der henvender sig som de fleste af os har tid til at tage os af anyway :)

Så hvis du er ude efter de bedste, så er det en rigtig dum ide at søge på SEO - du finder dem ikke der  
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)