Hej,
Her er lidt ikke videre struktureret feedback:
Forside/Layout:
- Jeg synes, at dit topbanner er alt for stort. På min bærbare optager det ca. halvdelen af skærmpladsen, hvilket er for meget i mine øjne.
- Det har du ret i, jeg har selv tænkt på at det er for højt.
- Billederne på forsiden, kan de ikke linke direkte ind til nogle produkter, eller er det bare nogle imagebilleder?
- Det vil blive rettet så man kan klikke ind på produktet, indtil videre er det "kun" image billeder.
- Når jeg på en af oversigterne, f.eks. Phoenix Fashion klikker på billederne, ryger jeg direkte til et større billede i stedet for til beskrivelsessiden. Det havde jeg ikke forventet.
- Jeg forstår hvad du mener, vi talte faktisk om det da siden blev lavet, men hvis man kommer ind på beskrivelsen, er jeg lidt bange for folk ikke kan se der ER flere billeder.
Søgemaskineoptimering:
- Overvej, om din forsidetitel ikke skal indeholde ordet tøj eller andre ord, der siger lidt om, hvad du sælger.
- er ikke helt sikker på hvad du mener med dette, hvad betegner du som forside titel?
- Du bør overveje at arbejde lidt mere med dine titler på produktsiderne. Når jeg f.eks. klikker ind under Phoenix Fashion - Blue Maela, mødes jeg af en sidetitel, der hedder "Luxstore - den bedste service og de bedste produkter - Blue Maela". Den kunne måske hedde noget i retning af "Phoenix Fashion, Blue Maela nederdel | Luxstore". Det ville fortælle både søgemaskiner og søgende præcis hvad der findes på denne side.
- Det er sådan noget her der giver mig en masse udfordringer, for jeg har ikke sat siden op selv, men har haft et firma til det, og har absolut ikke det fjerneste forstand på det, så jeg går ud fra det er noget man skal betale sig fra?
- Smid nogle såkaldte alt-tekster på dine billeder. Alt-teksten fortæller søgemaskinerne, hvad der er på billedet, og teksten bruges til at indeksere billedsøgninger.
- Igen har jeg ingen forstand på dette, ved ikke hvad en alt-tekst betyder?
Indkøb:
- Kan du på nogen måde fremhæve indkøbskurven, når der bliver lagt noget i den. Når jeg trykker "køb", sker der ikke andet synligt end at skærmen refresher. Jeg får ikke nogen form for bekræftelse eller anden indikation af, at mine varer er lagt i kurven.
- Igen har du ret, der kunne evt poppe en indkøbskurv frem så man altid kan se hvad der ligger deri.
e huske at sige tusinde tak for hjælpen også;0)
Jeg skal lig