Hej alle og tak for jeres indput. Jeg fik MEGET MERE end jeg faktisk bad om. Jeg bad ikke om at få vurderet min webside, da jeg i øjeblikket har problemer med at få mine billeder til at virke, så det er ikke lige tidspunktet. Desuden har vi selvfølgelig gang i en masse benarbejde, som jeg ikke skriver her, men jeg kan da oplyse (det er ingen statshemmelighed) at FDM tester 3 nanoprodukter(heriblandt vores) her i foråret. Desværre kan jeg ikke finde ud af at citere, men jeg har følgende kommentarer:
Det er IKKE IKKE et rengøringsmiddel. Man forsegler/overfladebehandler så det bliver nemmere at holde rent. Det er derfor der bruges krudt på at forklare teknikken. Det har vi altså ikke gjort gjort godt nok, siden alle I kvikke hoveder ikke har forstået det.
I går havde jeg en ingeniør fra et stort industriforetagende i røret og han sagde at nanoteknologien stod over for et gennembrug, så I må hellere vænne jer til tanken.
Personlig har jeg svoret aldrig at købe Cilit Bang, fordi jeg hader den reklame (Den overalt frygtede Jette-boycot :-)
Heidi: Er du blevet så overbevist at du har købt nogle af Nanocovers produkter? Jeg synes mere deres produkter ligner WC-rens end vores gør, men det skyldes måske at jeg bedre kan lide blå, som er vores gennemgående farve end grøn. :-)
Jeg synes jeres betragtninger om at sælge løsninger er rigtig gode, det havde jeg aldrig selv fundet på.
At produkterne er revolutionerende er der ingen tvivl om. Jeg er i hvert fald vild med min bilforsegling, som kan regne ren det meste af året. Når dette bliver kendt er TurtleWax død, så lad være at sætte sparepengene der.
Tak for jeres indput. I morgen vil jeg forsøge at gøre lidt ved vores web-shop (som jeg købte uden at vide hvor svært den var at sætte op)
Hilsen Jette J
|
Heidi: Er du blevet så overbevist at du har købt nogle af Nanocovers produkter? Jeg synes mere deres produkter ligner WC-rens end vores gør, men det skyldes måske at jeg bedre kan lide blå, som er vores gennemgående farve end grøn. :-)