Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til ens hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg husker, at der på et tidspunkt kom et link i det her debatfora - som kunne vise hvem der linker til ens hjemmeside. Jeg kan ikke finde det indlæg - er der nogen som gider smide linket til mig?

På forhånd tak!
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det er et specialt link du efterlyser, men i de fleste søgemaskiner kan du blot skrive følgende i søgefeltet:
link:www.domæne.dk


 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være opmærksom på at søgemaskinerne, sørligt Google, ikke viser alle dem der linker til dig - ikke engang alle dem Google selv kender til. Men, det er desværre den bedste løsning der er
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg husket linket - så tastede man sin url ind og så kom resultatet på tværs af søgemaskinerne. Det viste simpelhen alle dem, som linker til ens url..
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må desværre huske galt. Marketleap, som jeg tidligere arbejdede for, har et glimrende værktøj (www.marketleap.com) der på tværs af de store søgemaskiner rapporter NOGLE AF DE LINKS søgemaskinerne kender til. Men som sagt: Dels viser søgemaskinerne ikke alle de links de kender til og dels kender de ikke nødvendigvis dem alle. Det kan ingen eksterne services lave om på.
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Både ja og nej - det var lige det link som jeg ledte efter, dog troede jeg at den tog alle med...men tusind tak for hjælpen ;-)))))
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)