Hej Jeg står og skal udfylde en udvidet selvangivelse og vil høre om en venlig sjæl vil hjælpe mig på vej. Jeg har 10 salgsfakturaer (10 kunder som har købt) hvor hver faktura er på 199 kr inkl. moms Så har jeg 2 købsfaktura (2000 kr. inkl moms og den anden på omkring en 300 kr. inkl moms) Det er faktisk det som jeg skal påføre. Men hvor skal beløbet for salgsfakturerne påføres? og hvor skal beløbet for købsfakturerne påføres? og er der renteudgifter og indtægter som skal påføres, for det kan jeg slet ikke finde ud af. Og hvad med momsen, skal det også påføres selvangivelse, for jeg har indsendt momsoplysninger. Kan en eller flere hjælpe mig her. Vil faktisk bare gerne vide hvilken rubrik de forskellige beløb skal overføres, og om der er flere ting jeg skal være opmærksom på. Vil blive meget meget glad hvis en vil hjælpe mig. På forhånd tak Med venlig hilsen Henrik |
Kender alt for godt den situation. Fang en freelance bogholder, så får du luft i programmet. Min bogholder sender mig bare en mail, hvor der står hvad jeg skal skrive i alle rubrikkerne. Dejlig nemt :)
Ville ønske jeg kunne hjælpe dig lige nu og her, men jeg er selv håbløs til sådan noget.