Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ikke godt hjælpe mig med en udvidet selvangivelse???

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal udfylde en udvidet selvangivelse og vil høre om en venlig sjæl vil hjælpe mig på vej.

Jeg har 10 salgsfakturaer (10 kunder som har købt) hvor hver faktura er på 199 kr inkl. moms

Så har jeg 2 købsfaktura (2000 kr. inkl moms og den anden på omkring en 300 kr. inkl moms)

Det er faktisk det som jeg skal påføre.

Men hvor skal beløbet for salgsfakturerne påføres? og hvor skal beløbet for købsfakturerne påføres? og er der renteudgifter og indtægter som skal påføres, for det kan jeg slet ikke finde ud af.

Og hvad med momsen, skal det også påføres selvangivelse, for jeg har indsendt momsoplysninger.

Kan en eller flere hjælpe mig her. Vil faktisk bare gerne vide hvilken rubrik de forskellige beløb skal overføres, og om der er flere ting jeg skal være opmærksom på.

Vil blive meget meget glad hvis en vil hjælpe mig.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Henrik

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:42

Kender alt for godt den situation. Fang en freelance bogholder, så får du luft i programmet. Min bogholder sender mig bare en mail, hvor der står hvad jeg skal skrive i alle rubrikkerne. Dejlig nemt :)

Ville ønske jeg kunne hjælpe dig lige nu og her, men jeg er selv håbløs til sådan noget.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 12:44

Hvad betaler du for det?

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:52

400 kr i timen, bliver faktureret pr. kvarter.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 12:57

okay. Men jeg har lukket firmaet, og det er kun den her gang jeg skal lave en udvidet selvangivelse. Det er mere derfor at jeg bare vil vide hvilke rubrikker de skal stå i, så det er overstået, og jeg skal betale så lidt som muligt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11

Hej!

Der skal laves et regnskab, som du skal have liggende, såfremt skat anfordrer dette.

Herfra er det så enten rubrik 111/112 og rubrik 114/117 der skal udfyldes på selvangivelsen samt

rubrik 300-306 på side 4.  

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 14:47

Hvordan skal jeg finde renteindtægter og renteudgifter udfra de oplysninger jeg har???

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 14:48

Hvordan skal jeg finde renteindtægter og renteudgifter udfra de oplysninger jeg har???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53

Gå ind på din skattemappe, og tag en R75 for at se, hvad SKAT har registreret.

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 14:58

Det prøver jeg lige. Hvad skal du have for at lave den. Der er meget lidt i det, men hvad vil din pris være for det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)