Jeg kører pt. standardløsningen og den dækker mine behov. Nu så jeg imidlertid går at de skriver noget med at Entreprise løsningen også kan lave timesagsregnskaber. Jeg laver løbende timesagssystem med hhv. ugentlig månedlig afrapportering til forskellige kunder. Er det noget Entreprise ville kunne håndtere, og afrapportere selvom kunderne typisk ikke bruger Summa Summarum ?
Multiskat virker sådan set godt nok hvis vi ikke taler komplicerede skatteberegninger (dødsbo mellemperioder og udlandsindkomster med delårsperioder). Det eneste man kan sige er at det godt kunne mærkes udbyderen fratrådte i Ernest & Young og tog systemet med sig. Han ville meget gerne have kommentarer til systemet, forbedringer/ændringer m.v. Dvs. en form for backup på det faglige hvor SP Skat havde den del på plads hos sig selv. Men generelt er Multiskat nemmere at anvende end SP Skat. Jeg var bare nødt til at bruge SP Skat for at kunne samkøre det med kundernes systemer.
I Enterprise 3 er der et Aktivitetsmodul. Modulet kan anvendes sammen med kartoteket og kalenderen til kundestyring, og sammen med sagsmodulet til at styre dine projekter.
Aktiviteter kan oprettes på en debitor ikartoteket, og du kan deremd holde styr på hvilke opgaver du har udført for kunden, og hvilke aftaler der ligger frem i tiden.
Aktiviteten kan indeholde et start og sluttidspunkt, den kan gøres fakturerbar, du kan få den vist i kalenderen.
Du kan tilknyte varer (kunsulenttime) til. du kan også knytte aktiviteten til en sag. Du kan også tilknytte dokumenter til aktiviteten (Word-Excel)