Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa Summarum - Entreprise

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører pt. standardløsningen og den dækker mine behov. Nu så jeg imidlertid går at de skriver noget med at Entreprise løsningen også kan lave timesagsregnskaber. Jeg laver løbende timesagssystem med hhv. ugentlig månedlig afrapportering til forskellige kunder. Er det noget Entreprise ville kunne håndtere, og afrapportere selvom kunderne typisk ikke bruger Summa Summarum ?

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent!

Ja...det vil jeg mene.

Kører selv Summa 3 Entreprise...og har fået timesagssystem demonstreret.

Skal også selv til at bruge det.

Prøv at tage fat i en SummaKonsulent for Demo.

Et spørgsmål...Hvordan er din erfaring med MultiSkat?

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Multiskat virker sådan set godt nok hvis vi ikke taler komplicerede skatteberegninger (dødsbo mellemperioder og udlandsindkomster med delårsperioder). Det eneste man kan sige er at det godt kunne mærkes udbyderen fratrådte i Ernest & Young og tog systemet med sig. Han ville meget gerne have kommentarer til systemet, forbedringer/ændringer m.v. Dvs. en form for backup på det faglige hvor SP Skat havde den del på plads hos sig selv. Men generelt er Multiskat nemmere at anvende end SP Skat. Jeg var bare nødt til at bruge SP Skat for at kunne samkøre det med kundernes systemer. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

I Enterprise 3 er der et Aktivitetsmodul. Modulet kan anvendes sammen med kartoteket og kalenderen til kundestyring, og sammen med sagsmodulet til at styre dine projekter.

Aktiviteter kan oprettes på en debitor ikartoteket, og du kan deremd holde styr på hvilke opgaver du har udført for kunden, og hvilke aftaler der ligger frem i tiden.

Aktiviteten kan indeholde et start og sluttidspunkt, den kan gøres fakturerbar, du kan få den vist i kalenderen.

Du kan tilknyte varer (kunsulenttime) til. du kan også knytte aktiviteten til en sag. Du kan også tilknytte dokumenter til aktiviteten (Word-Excel)

Smile

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)