Jeg tror det lige præcis er det du er ude i når du påstår at nvidia er bedre til multiscreen. Nvidia understøtter slet ikke den samme multibundling af grafikkort og skærme som ATI gør - så drop lige din gamer-agtige fanboy-isme... Lidt det samme at anbefale AMD CPUere når _Alle_ der ved noget om det for længst har skiftet til intel - ja AMD's xp serie var næsten en revolution og x2'erne var også fine - men det var dengang og de halter voldsomt efter nu rent ydelsesmæssigt i forhold til core 2 duo og quad core - og hvis vi endeligt snakker AMD processorer der kan konkurrere så er det de allernyeste Phenoms vs. intels topmodeller også er det kun prismæssigt de kan blive attraktive for rent ydelsesmæssigt kan de stadig ikke følge med. |
Centry:hva med noget der ligner:
Intel core 2 quad Q6600
500GB SATA-2
8 gb ram
geforce 9600 GT 512 MB
og dvd+/- RWOmkring 5.500 kr
Hej Janus
Var det et tilbud?
TIL ALLE ANDRE:
Tak for jeres svar. Jeg kan tydeligt se at I er meget lidenskabelige, men jeg er stået af. Jeg er ikke interesseret i selv at samle en maskine, og jeg har også et budget jeg skal holde mig til, men jeg vil prøve at følge jeres råd så langt hen af vejen som det nu er muligt for en ikke-kyndig.
Hilsen Morten