Hej Aminoer Jeg går med en ide om at starte op som selvstændig grafiker - til at starte med deltid - og tænkte om der er andre grafikere her i åhus eller omegn, som også går med de tanker, og som godt kunne bruge en partner? Jeg er 28 år, uddannet kontorassistent og multimediedesigner, arbejder pt. i en IT virksomhed, hvor jeg bl.a står for udarbejdelse og vedligeholdelse af virksomhedens hjemmeside samt grafisk materiale. Glæder mig til at høre fra Jer.
|
Hej Peder,
Jeg er selvlært grafiker, men er blevet flexjobber/i gang med at søge om førtidspension. Jeg kunne godt tænke mig nogle timer om ugen, evt. på freelancebasis. I kraft af at jeg er flexjobber / muligvis bliver førtidspensionist, kan du få størstedelen af dine lønudgifter refunderet af komunen. Jeg er i øvrigt også uddannet IT-supporter og informatikassistent. Arbejder som freelance applikationsudvikler. Du kan se lidt af den grafik jeg har lavet her : http://pionersoft.dk/grafisk/ (hjemmesiden er håbløs gammel, men har lige lagt den online, så du kan se eksemplerne). Som grafiker har jeg udelukkende beskæftiget mig med printet media, og ikke med hjemmesideudvikling.
Mvh
Søren Vedel
Grøndalsvej 54, 3. -3
8260 Viby J.
info@pionersoft.dk