Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og Markedsføring

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det er en rigtig flot side, og spændende med det lille program i har lavet.

Synes i skulle overveje ikke at bringe google sreklamer på siden. Jeg synes ikke det passer ind, at der er reklamer på en webshop. Men det kan selvfølgelig hjælpe med til at få siden til at løbe rundt i starten. Men overvej det derefter, da jeg mener det giver en side et bedre professionelt touch..

Men spændende side..
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:31
Dato: 3/26/2006 8:07:12 PM Forfatter: Thomas JP 
Ris . Der er brugt tables til opbygning af siden. .

Den skal jeg lige have én gang til Hvorfor er det et minus?

Synes det er en nydelig side du har fået lavet. Nem at finde rundt i og fint opbygget. Må give Martin Tygsen ret i at PR nok er en god idé for jer. Kan se I bor i Århus og her i byen er der jo en del medier man kan tage fat i.

På minussiden (hvis det da er et minus) vil jeg også gerne nævne det med højreklikket. Hvorfor kan man ikke det? Jeg kan alligevel se hele koden, og dermed adressen på billederne hvis jeg lyster gennem "Vis - Kilde"

Held og lykke med siden
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:06
Jeg syntes også det er en fin side, hvis i solgte ost. ;)

Men nu det jo kunst, og så skal siden sparke lidt røv, ikke for meget men bare så man kan se det er kunst i sælger. Enkelte og rene hjemmesider ser man hver dag. Tag ud til sådan en kunstner og bliv lidt inspiret, de sidder normalt ikke og maler et sted hvor du kan opere en blindtarm. Få det miljø med ind i designet. Evt få kunsterne til at lave et udlæg til siden, jeg er temmelig sikker på det kunne blive cool, selvom de sikkert ikke har en dyt forstand på det, men se det som en fordel, da de så heller ikke med moder mælken blev opfostret med at alt som går lidt uden for hvide og grå farver er noget skidt ;)

Syntes jeg kan se i favion ikonet at M´et er lavet med en pencel som lige har strøget det, hvorfor vises det ikke på hjemmesiden ?

Der er selvfølgleig mange ting som kunne laves, man kunne også lave et interaktivt galleri, som man kunne bevæge sig rundt i, og kigge på malerierne, og så klikke på dem for info.

Eller hvad det nu kunne være. Siden i sig selv er for almindelig til at jeg vil kalde den for en sælger i sig selv. Så der skal ligges noget vægt på andre ting, hvis den skal sælge, og der er mulighederne jo mange. Udstilling af døde grise giver meget omtale ;)

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:12
Dato: 3/26/2006 10:30:46 PM
Forfatter: Casper Sigaard
Den skal jeg lige have én gang til Hvorfor er det et minus?

Tabeller er beregnet til at præsentere data. Ikke til at placere indhold. Da internettet tog sin form, var der ikke andre muligheder end tabeller, hvis man ville lave et pænt layout. Det er dog mange år siden at løsningen(CSS) blev introduceret.

Tabeller fylder meget og koden bliver let uoverskuelig. Det tager længere tid at hente siden. Det bruger mere båndbredde.

Det er nemmere at lave sider som validerer, når der bruges CSS.

Det er lettere for svagtseende som bruger skærmlæsere at læse indholdet når man bruger CSS. Det samme gør sig gældende for søgemaskiner.

Det er meget lettere at lave ændringer på sitet når der bruges CSS.

Sådan som siden er bygget op, vil en søgemaskine f.eks først finde logo, menuen og til sidst indholdet. Hvis vi antager at søgemaskinen vægter indholdet først på siden for vigtigst, så er det et problem.

I eksemplet, er det vigtigste indhold på siden vel indholdet det starter med "køb kunst online" - Den sætning findes på linie 321 i kildekoden.

Med CSS kan man bytte om på rækkefølgen, så indholdet bliver præsenteret først og bliver efterfulgt af det mindre vigtige på siden.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:46

Fin side.

Det vil være meget let at lave noget PR, som vil give omtale og dermed omsætning.
Der er masser af oplagte historier - f.eks. vil det være ganske enkelt at få omtale i de enkelte kunstneres lokalområder i lokal- og regionalaviser.

mvh Hans
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 00:47

Jeg er selv designer og har ikke meget fidus for markedsføring, da der vist findes omtrendt 707093740 designere på nettet..

Mit råd er, at markedsføre dig på "gammeldags" vis - det handler om at få folk til at sige til andre, at det du laver er godt. Punktum.

Man skal passe på med ikke at blive blind på, om hvorvidt man kan markedsføre sig via nettet - det kan man typisk ikke. Af samme grund er min egen hjemmeside meget spartansk - og kun hvis folk virkelig spørger, så sender jeg gerne nogle referencer.

Altså: fokusér på at møde kunder på den "virkelige" måde, frem for at rive dig i håret over, at det er næsten umuligt at få omtale via markedsføring via nettet - ihvertfald så længe markedsføring fungere på denne måde.. Der er så en del måder du kan gøre dig særligt bemærket på, som ikke vedrører f.eks. Google, bla "viral markedsføring".. 

Hvis du ikke sælger noget billigere end andre på en bedre måde, så er internet-markedsføring en ørkenvandring, vil jeg mene. Sorry. :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 00:52

..Iøvrigt må jeg sige, at det er nogle fascinerende features du tilbyder, men der er alt alt for lidt kunst/malerier på forsiden. Du skal helt klart fokusere noget mere på selve "maleriet" og dets kvaliteter som det primære man skal støde på, når man kommer ind på din hjemmeside.

Ellers rigtig fint, men ikke overbevisende, må jeg bare sige. :)

Ment som noget absolut konstruktiv kritik..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 05:45

Hej Notzen

Ring og få en snak med Andi Debel fra www.artville.dk som er danmars mest succesfulde og største kunstmesse. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)