Hej Alle! Jeg kunne godt bruge lidt feedback på designet af min hjemmeside, dvs. udseende, brugervenlighed, navigation mm. Hvad fungerer, og hvad fungerer ikke? Og er der nogen som har forslag til hvordan man bedst udnytter sine markedsførings kroner. Har Google adwords, men synes generelt man får for lidt for pengene. Nogen som kan komme et kreativt og nytænkende forslag? |
Design og Markedsføring
Hey, Synes hjemmesiden er pæn, simpel og budskabet kommer rigtigt frem.. Til formålet er det en helt fin hjemmeside... (Synes jeg) |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hvad med noget PR, jeg synes jeres koncept er forholdsvis unikt, jeg kender ihvertfald ikke andre der kører det. Så det ville da være en god og billig måde at markedsføre sig på. Få evt. en af de mange dygtige aminoer til at hjælpe dig med at udforme dit PR materiale |
|
Vedr. pkt. 16 16. Sælger må ikke handle de uploadet malerier direkte med køber udenom Maleri - Online. Dette betragtes som et brud på reglerne og medfører øjeblikkelig annullering af brugerprofil.
Kan man så ikke bare slette det fra galleriet og handle det bagefter?
Eller er det kun med køber, som er fundet igennem maleri-online.dk?
Ellers lyder det som om at man er rimelig stavnsbundet af jer.
Måske skal det skrives lidt tydligere. |
Alt om både i Danmark
Oplysninger om forsendelse/indpakning mv. får kunstneren automatisk med den email som de får ved en bestilling på et af deres malerier. Men ja, det ville nok være en god ide også at tilføje det til faq.... |
maleri-Online.dk... Jeg prøver lige at omformulere det, så ingen kan være i tvivl. Takker:) |
--- Rigtig pæn side og et godt koncept. Ris --- Der er for mange fejl på siden. Prøv at køre den igennem validatoren på http://validator.w3.org/ Siden fejler da også lidt i opera browseren. Der er brugt tables til opbygning af siden. Når man bevæger musen henover malerierne, bliver de markeret med et stort rødt felt. Man skal bringe musen ind i tekst eller billede for at kunne klikke på det. Det virker ulogisk. Hvorfor bruger i plads i koden på et javascript som fjerner brugen af højreklik? Ellers en rigtig flot side. |