Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God termokande

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som webbureau drikker vi jo en masse kaffe, men desværre er vores nuværende termokander ikke særligt gode til at holde kaffen varm.

Er der nogen som kan anbefale nogle gode termokander hvor der kan være 1 - 1,5 liter kaffe i og som ikke mindst kan holde kaffen varm?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:14

Kan desværre ikke huske hvad den lige hed, men jeg købte den ved spejdersport. Ikke særlig fancy, bare en stålcylinder.... men nøj hvor var den god! Giv dem et kald og forklar din situation, så tror jeg nok de kan hjælpe dig :)

Ps. så kan den også holde til en tur i rygsækken!

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:12

Tak for rådet. Jeg kender dem godt og bruger dem også på mine fisketure, men desværre må den også gerne se lidt smart ud :)

Fra Odense C
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:17
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 16:29

Hej,

Tupperware laver nogle rigtig gode termokander. De er både smarte og gode til at holde kaffen varm - i laang tid. Den bedre halvdel i familien forhandler Tupperware i sin (sparsomme) fritid, så sig endelig til, hvis du vil have et katalog tilsendt.

Mange hilsner,
Martin E. Jensen
www.mejensen.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:38

Hej Kurt,

Ja, varm kaffe er sgu vigtigt! Ikke mindst når man sidder mange timer ved skærmen.

Normalt er min holdning, at man får hvad man betaler for (underforstået at jeg normalt gladeligt smider flere penge efter et godt produkt). Men jeg har smidt min (dyre) Alfi kande på pension, til fordel for en billig termokande som hedder TIGER.

Den fås i de fleste Kop&Kande og lignende steder for ca. 100-150 kr. og jeg har for et par uger siden set den i Metro til 60 kr. + moms. Det er en kande der kan holde på varmen. Somme tider er kaffen stadig halv-varm når vi møder om morgenen - også de dage vi er gået relativ tidligt hjem. Her er et billede af vidunderet, som dog fås i forskellige farver: http://www.kontorartikler.dk/images/products/medium/113645.jpg  Ja, den vinder ingen design awards - men den virker...

I den pæne ende har jeg også gode erfaringer med Eva Solo termokanden, som udmærker sig ved ikke at dryppe.

mvh Carsten

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 16:48

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  EDZO Skrevet kl. 18:09

Mange tak for rådene. Jeg tror vi kigger på Tiger-kanden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)