|
Hej Jeg leder med lys og lygte efter nogle billige repræsentable lokaler i Aalborg eller Nørresundby. Den månedlige leje skal ligge omkring 2-3.000 kr. Jeg har endnu ikke fundet noget der kan bruges og vil derfor høre om der er nogen der kunne være interesseret i at gå sammen? Jeg har et par lejemål på hånden som kunne være en mulighed. Jeg regner med at der vil kunne være en 2-3 arbejdspladser udover mig. Derudover er der faciliteter så som mødelokale, køkken og parkeringspladser. Infrastruktur i form af printer, netværk, servere osv. kan evt. etableres efter behov. Lejen vil blive omkring 2-3000 kr. pr. arbejdsplads og der kan evt. laves aftale om delearbejdspladser. Jeg vil bestræbe mig på at vi kan holde startomkostningerne så lave så mulige. Det vigtigste er at vi får en god stemning og godt grundlag for sparring. Jeg håber der er nogen herinde som kan hjælpe eller er interesseret i én af ovenstående løsninger :). |
Hej Steffen
Og vi leder med lys og lygte efter lejere til vores kontor på Nytorv 11 i Aalborg.
Vi har et kontor på ca. 20 kvm. ledigt og huslejen er kr. 3.000 ekskl. forbrugsomkostninger. Vi sidder pt. 2 mindre virksomheder og har gode fællesfaciliteter. Dog ikke gode parkeringsforhold, som du efterspørger.
Skriv en mail til mig, hvis du er interesseret
Hilsen Jacob Noes
www.semios.dk
Bliv gratis medlem