Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Film på internet

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet. De går også dobbelt så dybt ned i indholdet.

www.passonmedia.dk

Samtidigt kan man bruge film til at skabe troværdighed, synergi og vise følelser.

Men vil en amino bruger anbefale dette medie når de nu forstår sig på internet?

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 03:29
Pass on media:

Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet. De går også dobbelt så dybt ned i indholdet.

Kilde?
Men vil en amino bruger anbefale dette medie når de nu forstår sig på internet?

Jeg forstår ikke den sætning, undskyld.
Du vil have os til at skrive noget pænt om video på nettet? - Har du ikke selv lige gjort dét?

Personligt er der kun få ting, jeg hader mere end video på nettet. Eller rettere: Video på nettet, der ikke havde behøvet at være video.
Politiken er netop begyndt at lave video, når de anmelder DVD'er og jeg er tvunget til at se en utilpas Henrik Palle i et jakkesæt, der virkelig ikke burde være lukket, når han sidder ned, læse op fra et manuskript i 8 minutter, før han når til DVD'en, jeg gerne ville høre hans mening om. Jeg ville tilhver en tid hellere have haft hans manus i det skrevne ord, og så eventuelt muligheden for at se klip fra DVD'erne han omtalte, som filmklip ved siden af.
Video på nettet er fedt og brugbart, når det bruges til at formidle ting, der bedst fortælles med video. Video på nettet, for video på nettets skyld, er tidskrævende, tungt og megairriterende.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:10

Tak fordi du denne gang tog dig tid til at formatere din kopi inden du pastede den ind her.

Helt ærligt - er det virkelig det eneste du kan bruge Amino til?

Vi er faktisk nogen herinde, der bruger Amino til at få råd og hjælp og levere råd og hjælp.... og ja, det er også en del af vores synlighed.

Men vi indsætter ikke den ene kopi ind efter den anden med et spørgsmål i enden udelukkende med det formål at ranke højere på søgemaskinerne.

Venlig hilsen,
Christian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:27

Forstår ærlig talt heller ikke det store. Det er jo trods alt et DEBAT forum ikke!?

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:43

Det er jo bare en stor omgang "guerrilla marketing" eller "sylte-marketing" som det også bliver kaldt. Prøv at se alle hans indlæg her på amino: copy-past fra et blogindlæg eller fra noget der ligner en artikel - og for alle indlæg af Steffen Kirkegaard gælder det, at de er FYLDT MED SKJULT REKLAME!

Hurra for Google pagerank. Sørgeligt!

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 20:22

Jeg tror faktisk det er første gang nogen svare på mine indlæg. Så tak for det.

Men jeg ville faktisk gerne høre jeres mening. Ikke det her om at det er reklame, men det må I selv om egentligt.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:24

Har du overvejet HVORFOR det er første gang?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:34
Kenneth Boysen:

Har du overvejet HVORFOR det er første gang?

Nu var det lige dig, der informerede ham om at det var et DEBAT-forum og den kommentar lægger jo ikke ligefrem op til noget sådant.
Når det så er sagt - så forstår jeg godt din irritation:

Steffen:
Nej, det er ikke første gang folk har svaret på dine indlæg/reklamer herinde - så hvorfor skrive det? For lige at bumpe tråden op igen?
Det er muligvis første gang at folk har svaret på DETTE indlæg - som du både har skrevet hér og på Kommunikationsforum, men grunden er simpel: Det er tydeligt, at det er et helt ekstremt klodset forsøg på at reklamere for dit produkt og stryge din googleplacering med hårene.
Jeg forsøgte så at være flink og så igennem fingre med det, og spurgte dig til gengæld om en kilde til det tal du bøvsede op i dit originale indlæg og lagde op til debat om video på Internettet som du bad om. (og spurgte dig i øvrigt, hvad sætningen betød, men efter at have set dit kopiindlæg fra k-forum, forstår jeg at du bare udskiftede 2 ord og håbede, at det gav mening. Det gjorde det ikke).

Men det var tydeligvis ikke dét, du var interesseret i, eftersom du ikke har adresseret nogen af delene.
Så lad nu være med at hyppe kartoflerne og sige, at det ikke var reklame, når du fortsætter ud af samme tråd i dette indlæg. Come on.
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 22:52

what ever, ups jeg kender en virksomhed der hedder sådan, he he.

Jeg vil sgu gerne høre det, really!

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:52

Emnet er ganske relevant. Spam eller ej.

Jeg købte for et par dage siden en robot plæneklipper af mærket Husqvarna. Jeg var faktisk lidt skeptisk overfor, hvordan en robot plæneklipper skulle kunne slå min græsplæne. Et link til en lille demovideo fik mig overbevist. Jeg bestilte produktet. Selvom jeg faktisk bare skulle have haft en reservedel til min gamle havetraktor.

Så videoklip kan helt sikkert hjælpe på din konverteringsgrad, hvis de bruges korrekt.

www.passonmedia.dk er efter min mening en side, hvor budskabet drukner i lir.

Side 1 ud af 8 (74 indlæg)