Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet. De går også dobbelt så dybt ned i indholdet. Samtidigt kan man bruge film til at skabe troværdighed, synergi og vise følelser. Men vil en amino bruger anbefale dette medie når de nu forstår sig på internet? |
Pass on media:Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet. De går også dobbelt så dybt ned i indholdet.
Kilde?
Men vil en amino bruger anbefale dette medie når de nu forstår sig på internet?
Jeg forstår ikke den sætning, undskyld.
Du vil have os til at skrive noget pænt om video på nettet? - Har du ikke selv lige gjort dét?
Personligt er der kun få ting, jeg hader mere end video på nettet. Eller rettere: Video på nettet, der ikke havde behøvet at være video.
Politiken er netop begyndt at lave video, når de anmelder DVD'er og jeg er tvunget til at se en utilpas Henrik Palle i et jakkesæt, der virkelig ikke burde være lukket, når han sidder ned, læse op fra et manuskript i 8 minutter, før han når til DVD'en, jeg gerne ville høre hans mening om. Jeg ville tilhver en tid hellere have haft hans manus i det skrevne ord, og så eventuelt muligheden for at se klip fra DVD'erne han omtalte, som filmklip ved siden af.
Video på nettet er fedt og brugbart, når det bruges til at formidle ting, der bedst fortælles med video. Video på nettet, for video på nettets skyld, er tidskrævende, tungt og megairriterende.