Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Film på internet

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
E-mail abbonnement 2 på denne tråd, hermed afmeldt.
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:42

Meget imponerende at ingen fatter at være objektiv og tale om emnet.

I bliver ved med at diskutere Kildeanvisninger og kalder filk for unkel dum.

Objekrivitet er da ikks så svært at forstå.

Mit indhold er ikke ukritisk postet. Men hvorfor diskuteres dette egentligt. Da spørgsmålet handler om film på internet?

Gå efter bolden. Onkel dum, ha ha ha, lone lone lone, du er da for sjov.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:41

Pass on media:
Ok Ronni,Jeg tror ikke det kræver særlige evner eller noget ud over det sædvanlige. Men hvis du kun kan sige at du synes det er dårligt så er der jo eller du mener at det er irriterende så er du jo ikke nødvendigvis en der bør fortsætte i debatten. Hvis ingen kender dig hvad betyder det så at en enkelt ikke kan bruge det til noget?Nej objektivt betyder at man taler om emnet se her hvad der menes på Wikiepedia om subjektet. Det betyder at debatten bør handle om det man oplever ikke om man kan lide det eller ej. Det er for så vidt uvedkommende for andre. Men hvad man oplever og hvordan man selv opfatter det man ser er jo objektet.

Jeg håber flere vil forstå dette i debatterne fremover. Vær OBJEKTIV, om du som person kan lide noget rager ikke andre, med mindre det er dine nærmeste og at du er blevet spurgt.

Lad os lige starte med at skelne.

Subjektivitet og Subjektet har _intet_ med hinanden at gøre.

Subjektivitet kontra Objektivitet er en vidensskabsteoretisk/metafilosofisk diskussion om man tror der eksisterer objektivitet eller om ikke hele verden og alle handlinger, forhold m.v. i verden er subjektive fordi de jo fortolkes gennem vores sanser af vores hjerner. Altså er det fuldstændig vrøvl at skrive om at man skal skrive obejektivt.

Det kan så være du i virkeligheden skriver om objektet og subjektet - men det er jo noget andet.

Jeg skrev deruodver heller intet negativt om noget - jeg skrev at det var indholdet/budskabet der var det afgørende uanset om vi snakker film, websider eller andet så er det indholdet der er det bærende element.

Jeg kunne sagtens have skrevet min (subjektive) holdning om dine film og indlæg - det har jeg ikke gjort - istedet har jeg skrevet om subjektet (subject på engelsk eller emne for tråden i denne tråd om du vil) nemlig "Film på internet".

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:01

Jo mere i svare ham, jo mere opnår han....opmærksomhed

E-mail abbonnement 3 på denne tråd, hermed afmeldt.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 20:06

Hvor er det kværulerende at tale om alt muligt andet end FILM PÅ INTERNET. Trode ærligt talt at LONE var ude af debatten.Hvem er Kenneth Boysen der ønsker at lukke en debat?

Debatten handler om FILM PÅ INTERNET.

Hvad kan det påvirke positivt / negativt?

Hvor er det på vej hen?

Hvem har gode eksempler / Dårlige?

Hvilken udvikling er vi på vej imod?

Kan det noget interaktivt?

Hvad er en god viral film?

Og her vil jeg så sige at valget sidste år blev påvirket kraftigt af film på internet se her
som jeg blev interviewet om.

Her er også en artikel der beskriver at det amerikanske valg nok bliver vundet fordi online film bidrager.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:15

Kenneth Boysen:

Jo mere i svare ham, jo mere opnår han....opmærksomhed

Ja, han opnår opmærksomhed. Givetvis ved at denne tråd ranker top 5 på googlediverse buzzwords som omhandler film på Internettet - og hvor er det dog skønt! Skønt fordi potentielle kunder, der vil komme til at læse denne tråd, vil tænke: "Hmm, når så mange mennesker skriver så meget dårligt om Pass on Media, så må der vel være noget om det!" Og når de så læser Pass on Media's svar i denne tråd, så kan der vist ikke meget tvivl om, at den opmærksomhed der skabes, vil være NEGATIV!!!!!

Hvis jeg skulle have lavet en vial film, en film til Internettet, en viral reklame, viral markedsføring e. lign. så skal jeg da ikke være bleg for at nævne, at med den barnlige attitude som Pass on Media / Steffan Kirkegaard fører herinde, så ville jeg ikke have meget (ingen) fidus til at anvende ham!!!

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 14:50

Igen må jeg bare sige at emnet er Film på internet.

Det er på ingen måde negativt at tale om det. En hvær der ser denne tråd kan jo se jeg gang på gang retter jer ind på sporet og teler om Film på internet.

Mine kunder vil tænke ja det er jo rigtigt han taler om Film på internet og en del her inde ønsker at tale om alt muligt andet. Om hvor meget de selv kan lide det og om det er reklame og om det ene eller det andet der er individuelt opfattet og ikke har en høstblomst med Film på internet.

Men ok, jeg har lært en del om brugere på AMINO i denne tråd. Tak for det!

På den anden side hvad er der nu galt med, at ranke højt på google?

Tak til dem der svarede positivt og talte om Viral Film, Video ondemand ect. og alt muligt der har noget med emnet at gøre. Synd for de andre, der hele tiden skal rettes ind. Brug jeres tid på noget andet, hold jer fra en debat I ikke bidrager positivt til.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 17:28

Spørgsmålet var om nogen ville anbefale film på internet?

Spørgsmålet er ikke - vil du ikke anbeflae film på internet.

Altså hvis man vil anbefale film på interne . hvorfor vil man så gøre det?

Hvorfor mener man at det har en fremtid?

Hvad kan man bruge film til på internet?

Har nogen positive oplevelser med film der kunne mere end normalt?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:31
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 20:39

Det er simpelthen for morsomt det her. SPAM, Batmand, Onkel Dum ect.  hvad er det for et forum det her AMINO? Folk kalder hinanden det værste.... det siger nu mere om jer!

Hvorfor er det sådan at ingen kan holde sig til emnet? Der ikke handler om hvorvidt man ikke kan lide film på internet.

Men om hvad man kan bruge det til? Hvor er det lige kæden hopper af for jer?

Hvem vil anbefale film og hvorfor?

Kan man kun drage negative konklusioner her inde?

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)