Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Film på internet

Side 6 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok Ronni,Jeg tror ikke det kræver særlige evner eller noget ud over det sædvanlige. Men hvis du kun kan sige at du synes det er dårligt så er der jo eller du mener at det er irriterende så er du jo ikke nødvendigvis en der bør fortsætte i debatten. Hvis ingen kender dig hvad betyder det så at en enkelt ikke kan bruge det til noget?Nej objektivt betyder at man taler om emnet se her hvad der menes på Wikiepedia om subjektet. Det betyder at debatten bør handle om det man oplever ikke om man kan lide det eller ej. Det er for så vidt uvedkommende for andre. Men hvad man oplever og hvordan man selv opfatter det man ser er jo objektet.

Jeg håber flere vil forstå dette i debatterne fremover. Vær OBJEKTIV, om du som person kan lide noget rager ikke andre, med mindre det er dine nærmeste og at du er blevet spurgt.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 14:23

Lukket ned? Hvorfor lukker man noget ned? Det er da ikke en god opførsel at lukke en debat. Men lad det dog blive til en debat først.

Mine indlæg har indeholdt oplysninger fra andre højtprofilerede sites som skal ud i denne debat nemligt fordi det er objektivt.

Tag nu og bliv objektiv. Gå efter bolden ikke manden.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 14:48

Jeg skal lige vide hvorfor jeg skal sætte kilde anvisningen ind? Du kan da bruge lidt af teksten i sitater og google det så vil emarketeer komme op flere gange.

Står der noget sted at kildeanvisninger er king?

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 15:01

Er der nogen der har erfaringer med film der er interaktive som den vi så fra Pisang ambon hvor ens stemme blve brugt?

Altså film der kan interageres med hvem har kendskab?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:12

Grunden til at du skal sætte kildehenvisninger ind, er at de give os andre en chance for at tage dit indlæg seriøst. Lidt det samme som hvis man smider en video på sin hjemmeside hvor ens fortæller om deres positive oplevelser.

Iøvrigt, tænker jeg meget det samme som Lone, er bare ikke lige så god til at formulerer det. Tilgengæld mener jeg også ligesom Lone, at i tilfælde hvor video har relevans, så kan de være utroligt effektive. Men spørgsmålet er om dit firma, er dem man skal gå til for at få hjælp med dette, med dine unuancerede holdninger har du ihvertfald formådet at overbevise mig om at det ikke er tilfældet.

Men jeg bestemt ikke kun negativ, filmene på http://www.comozap.com/ og http://animoto.com/ er vildt fede. De er lavet af dem her http://www.avero.de/.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 15:26
Ha ha, nu stopper du, smiler! ”Unuanceret”Hvad er det der sker i dette forum, jeg bedre om objektivitet og så kommer denne om at det er ”UNUANCERET” fra min side. Joke, eller hvad?Igen personligst?Lone Siger at hun mener det skal være relevant hvis der skal være film på en hjemmeside. Ja det er da soleklart. Det kan man da ikke diskutere, sådan en udtalelse er ekstremt unuanceret…Hvis man skal lave indhold skal det være relevant…. Altså hvis man skriver om noget andet end det der ellers tales om så er man endt i det forkerte forum.Denne debat går ikke ud på at sige jeg kan lide film eller jeg synes det skal være relevant. Ellers kan jeg ikke bruge det. Denne debat handler om hvordan man kan bruge Film på internet konstruktivt og effektivt. Hvorfor er det så svært at forstå.UNUANCERET???

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 15:28

Er der nogen der har kendskab til film der er interaktive ? så man kan lave sin egen historie?

Eller hvor man som på Pissang Ambon kan sætte en lydfil ind.

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 15:31

Igen et eksempel på, at du ukritisk poster indhold fra andre sites. Du linker til Wiki for, at forsvare dit ordvalg med "objektive holdninger". Du har enten ikke selv læst linket, eller også har du simpelthen ikke forstået det.

En holdning kan kun være subjektiv jvf. Dansk Sprognævn :

Holdning : Personlig opfattelse el. vurdering af en bestemt sag el. sammenhæng;

Subjektiv: som primært bygger på, tager hensyn til el. på anden måde er styret af en personlig opfattelse, interesse e.l.;  

Objektiv : som udelukkende bygger på el. tager hensyn til fakta og således ikke er påvirket, præget el. på anden måde under indflydelse af bestemte (personlige) interesser, opfattelser e.l.;

Jeg har aldrig kommenteret på indholdet af de såkaldte "højtprofilerede sites". Derimod har jeg anfægtet din evne eller mangel på samme til ukritisk, at linke/poste indhold fra nettet, som er helt ude af kontekst.

Pass on media:
Det er da ikke en god opførsel at lukke en debat.

Jeg ser ikke nogen grund til at debatere et uddebateret emne. Alle herinde er (mig bekendt) enige om, at "film på internettet er rigtig gode, hvis de anvendes korrekt". Der er objektive analyser baseret på fakta, som understøtter dette Stick out tongue

Go' weekend til jer alle

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:32
E-mail abbonnement på denne tråd, hermed afmeldt. Min Gud. Min indbakke er fuld af onkel dum.
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 15:39

Pass on media:
Står der noget sted at kildeanvisninger er king?

Det skulle din dansk og historie lære meget gerne have fortalt dig i folkeskolen.

Side 6 ud af 8 (74 indlæg)