Du skal fikse linket først - får en 404 |
manglede et L, smiler
Du skal fikse linket først - får en 404 |
manglede et L, smiler
|
Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet
Steffen eller Pass on media Af frygt for at du har overset det......vil jeg for 4. gang i denne tråd anmode om, at du angiver kilden til nedenstående citat:
Skulle du Steffen/Pass on media - som det desværre kraftigt forventes - igen vælge IKKE at angive en pågældende kilde (uanset hvilken søforklaring eller passivitet, der måtte forekomme), så vil jeg påstå, at du Steffen/Pass on media har et kæmpe troværdighedsproblem!
|
PS: et troværighedsproblem, der jo netop er bagsiden af diverse lukreringsmetoder så som "guerilla marketing" eller "link baiting". Og for lige lige at blive i det teoretisk-slang med "tail" så som "the long tail" (som du jo selv nævner længere oppe Steffen/Pass on media), så vil jeg bare sige: Pas på "it bites your tail" |
Marketing Sherpa har lavet en analyse der viser at man bliver 30% længer på en side når der er video. - Screens with multimedia and video (typically 30 seconds) average 30% longer engagement per viewer per screen. se hele indslaget her |
Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet
her er linket til FDIM |
Pas på "it bites your tail" nice citat! eMPLIX |
Jamen tak for kilden! Se det var da ikke så svært vel?
Ja, jeg vidste, at du ville kunne lide citatet. Se citatet er meget veludvalgt og ikke mindst passende for marketingmetoder, der tendenser til skjult reklame! |
Så hvis man ikke kan lide film på internet ja så går vi en svær fremtid i møde med de tal der vises her under. Top line report findings and analysis:
|