Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Film på internet

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen eller Pass on media

Af frygt for at du har overset det......vil jeg for 4. gang i denne tråd anmode om, at du angiver kilden til nedenstående citat: 

Pass on media:

Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet. De går også dobbelt så dybt ned i indholdet.

Skulle du Steffen/Pass on media - som det desværre kraftigt forventes - igen vælge IKKE at angive en pågældende kilde (uanset hvilken søforklaring eller passivitet, der måtte forekomme), så vil jeg påstå, at du Steffen/Pass on media har et kæmpe troværdighedsproblem! 

 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: et troværighedsproblem, der jo netop er bagsiden af diverse lukreringsmetoder så som "guerilla marketing" eller "link baiting". Og for lige lige at blive i det teoretisk-slang med "tail" så som "the long tail" (som du jo selv nævner længere oppe Steffen/Pass on media), så vil jeg bare sige: Pas på "it bites your tail"

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Marketing Sherpa har lavet en analyse der viser at man bliver 30% længer på en side når der er video.

- Screens with multimedia and video (typically 30 seconds) average 30% longer engagement per viewer per screen.
- So far, data suggest original video holds viewer interest twice as long as repurposed TV commercials.
- Screens with multimedia training and educational content sustain video interest longer than call to action or awareness media.

se hele indslaget her

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

her er linket til FDIM

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Pas på "it bites your tail"

nice citat! eMPLIX

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tak for kilden! Se det var da ikke så svært vel?

Pass on media:

 Pas på "it bites your tail"

nice citat! eMPLIX

Ja, jeg vidste, at du ville kunne lide citatet. Se citatet er meget veludvalgt og ikke mindst passende for marketingmetoder, der tendenser til skjult reklame! Idea

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

2x post Wink

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis man ikke kan lide film på internet ja så går vi en svær fremtid i møde med de tal der vises her under.  

 Top line report findings and analysis:

  • Online video views across all professional categories (music, news, sports, television, entertainment and movies) averaged 2.792 billion delivered per month in 2007

  • January's figure was 2.4 billion views, and the year ended with December's 3.2 billion view comparable

  • The month of January 2007 accounted for 7.3% of total video views

  • The month of December 2007 accounted for 9.7% of video views

  • Building on broadband site roll outs in 2006 that universe of video centric sites substantially expanded views delivered in 2007, including Disney.com, Disneychannel.com, MTV Networks' properties, Nick.com, Nickjr.com, CNN.com, ABC.com, CBS.com, MSNBC.com and NBC.com

  • 2007 was a year that traditional offline media brands with multiple dot com broadband extensions including Disney, Viacom, TimeWarner, NBC Universal exploited the strength of premium content to entertain audiences, and thus were able to capture significant video viewing share

  • Broadband views (and streams) (encoded and delivered at 100 Kbps and above) made up an estimated 93.8% of total views delivered in 2007

  • Narrowband views made up 6.2% of the total delivered, compared to 10.9% in 2006, and going back to 2000 the comparable was 61.1%

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)