Hej,
Er der nogen der har lyst til at komme med et par bud på at få konverteringsraten hevet i vejret på ZikZakZebra.dk
/Michael |
For dårlig konvertering
- 1
Du er nød til at komme med lidt detaileret forklaring.
Hvor er det brugeren forsvinder? Hvor lander de henne? ... Ellers fin butik, dog synes jeg baggrund er en smule uproffesionelt lavet, næmere mærkelig :-) |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Hej. |
// Jesper Skov
Hej Most-Wanted-Response ("MWR") angiver den handling du helst vil have dine brugere til at foretage. "Over folden" angiver det du kan se på skærmen uden at skulle scrolle ned "under folden" er det man er nødt til at scrolle for at se. På begge disse to sider er jeg nødt tilat scrolle for at foretage dit MWR (hhv. at klikke mig ind på en info side for et produkt, og at trykke på køb knappen: http://zikzakzebra.dk/house-doctor-269/ http://zikzakzebra.dk/gammelgaard-89/gammelgaard-maelkebil-bukser-142.html Dette er skidt for dine konverteringer, og i særdelshed vil jeg råde dig til at fjerne top billederne på siderne som http://zikzakzebra.dk/house-doctor-269/ Herudover skal du nok overveje om dine kunder leder efter specielle mærker eller om de som mig tænker i bluser ELLER bukser ELLER dragter. ER det sidste tilfældet burde du have en indeling a'la Drenge > Bluser > 0-3 måneder > Gammelgaard Mvh Jesper |
Kære Michael Først en personlig note - Jeg har selv handlet hos ZikZakZebra en enkelt gang og havde ingen problemer med at finde rundt eller lign., men jeg er måske heller ikke den typiske bruger når vi taler om netop indkøb af børnetøj (Jeg ejer shoppingguiden ShoppingMamma.dk, så jeg har besøgt de fleste børnetøjsbutikker på nettet adskillige gange, kender alle mærkerne og ved således også havd jeg vil ha' når jeg selv køber til mine unger.). Men jeg prøvede lige at snuppe et kig på shoppen med de mere faglige briller på og har da enkelte kommentarer du måske (måske ikke) kan bruge:
Nå som du nok kan se er "keep it simple" kun noget jeg holder mig til når det gælder prof. formidling :-) God vind med shoppen - Hvis jeg kan give yderligere feedback set fra min vinkel er du velkommen til at kontakte mig (og har I ekstra gode tilbud på et eller andet, så smid mig en mail på ShoppingMamma - Jeg har ind imellem en ledig plads i nyhedsbrevet (det feldt som hedder "tilbud nu") så passer det lige ind sker det jeg kan medtage det (og det koster ikke noget:-) |