Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.mh-automation.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet min hjemmeside www.mh-automation.dk og den er næste på plads. Smile

Det næste er at få den ind på google så kunderne kan se min hjemmesiden.

Hvad skal man gøre for at få den ind på google ?. Tongue Tied

Jeg har prøvet at søge på hjemmesiden via google men min hjemmesiden popper ikke op i søge resultatet. Sad

Hilsen

Claus

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:46

Ja jeg ved ikke hvordan den ser ud i IE men håber da ikke at den er magen til som i firefox ;)

Kig selv her

http://peecee.dk/upload/view/111212 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:45

Jeg er ikke søgeordsekspert, men du kan jo starte med at tilføje dit link på Googles side her http://www.google.dk/add_url.html hvis da ikke, du allerede har gjort det. Og så må du have mere tekst på din side. Det kan godt vare nogle måneder, før man kan findes på Google, selv om man tilføjer sit link. Din side kan godt bruge en del forbedringer, den ser noget rodet ud, bl.a. er der alt for mange billeder på din forside. Jeg synes ikke, det ser så smart ud, at du har sat et baggrundsbillede ind på din kontaktside og på din emailside - det er ret voldsomt. Wink

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

1. Man kan godt få sin side indekseret af Google indenfor ca. 24 timer.

2. Din side er ikke særlig brugervenlig og godt opbygget.

3.  Dine links til dine leverandører får dine besøgende væk fra siden. Links'ene skal åbne i et nyt vindue.

Ked af at sige det, men det er en ommer :-)

Kontakt os hvis du skulle få lyst til at få en ny hjemmeside inkl. søgeordsoptimering :-)

Mvh.

www.userfriendly.dk

Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:15

Tak for tippet vedr. Google. Big Smile

Jeg kan godt se hvad du mener med billederne, jeg har allerede kontaktet et grafisk værksted som kan hjælpe med at rettet hjemmesiden til.

Hilsen

Claus.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)